En kende dyrt, dog ;) Men hvis jeg vinder i morgen, så skal vi på kro til en 8-retters med udvalgte vine. Derefter til Billund med en reservation på Timber Cove Inn. Jeg skulle æde dem alle fra hus og hjem ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ja, det husker jeg også som et lækkert og hyggeligt sted. Kom der ind imellem da jeg var lille, fordi de grå dengang var umådeligt velhavende. Det er faktisk sjovt så tæt på jeg var at komme i kro-branchen. Mine forældrer var tæt på at købe en kro på Als, da jeg var 11. Tænk, så havde jeg talt sønderjysk den dag i dag, og sikkert kørt i Manta... (Jeg var i opposition, og proglamerede, at jeg flyttede ind hos min mormor og morfar, hvis de gjorde det!!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg skal ud og spise her næste lørdag inde i byen (Århus) med lidt af familien, nogen som har en anbefaling til et godt sted, man måske sku prøve, skal også selv ha set lidt på det her i weekenden, men hvis nu der var nogen som havde nogen forslag, til noget lidt andet end Bone, jensens bøfhus osv. så havde jeg da et udgangspunkt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#891 HelmerJ 15 år siden
Opskrift:
Nedkøl guldøl til ca 5 grader
Fremgangsmåde:
Åben, tøm, repeat.
#892 davenport 15 år siden
#893 Skeloboy 15 år siden
Tre restauranter på Fyn kunne have været kommet i betragtning, hvis Michelin uddelte andre steder end i København: Ti Trin Ned, Falsled Kro og Munkebro Kro, mens Sortebro Kro og Rudolf Mathis kunne få en bib gourmand.
Hvertfald ifølge denne artikel.
Er temmelig sikker på, at Falsled Kro kunne få en.
#894 davenport 15 år siden
Men hvis jeg vinder i morgen, så skal vi på kro til en 8-retters med udvalgte vine. Derefter til Billund med en reservation på Timber Cove Inn.
Jeg skulle æde dem alle fra hus og hjem ;)
#895 dyg 15 år siden
#896 davenport 15 år siden
Det er faktisk sjovt så tæt på jeg var at komme i kro-branchen. Mine forældrer var tæt på at købe en kro på Als, da jeg var 11. Tænk, så havde jeg talt sønderjysk den dag i dag, og sikkert kørt i Manta...
(Jeg var i opposition, og proglamerede, at jeg flyttede ind hos min mormor og morfar, hvis de gjorde det!!)
#897 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#898 davenport 15 år siden
#899 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#900 dyg 15 år siden