Gravatar

#251 cansi 13 år siden

Til jeres info. Grunden til TS3 ikke blev nomineret i Best Score var fordi Randy Newman ikke havde tilmeldt den. Jeg ved ikke hvorfor, men han har åbenbart ikke gjort det :/
Gravatar

#252 Sweetiebellefan 13 år siden

De første to Toy Story film blev snydt for Bedste Film.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#253 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg synes stadig det er mærkeligt, at have en bedste animationsfilm og en bedste film kategori, hvis animationsfilm alligevel kan blive nomineret i bedste film kategorien. Enten fjern bedste animationsfilmskategorien eller hold animationsfilm ude af bedste film kategorien... ellers bør bedste kortfilm, bedste udenlandske film, bedste dokumentarfilm osv. også blive nomineret i den kategori. For pokker!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#254 Bruce 13 år siden

#253 Enig. Komplet idiotisk.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#255 chronaden 13 år siden

2nd that.
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#256 Skeloboy 13 år siden

#253 - bedste udenlandske film og bedste dokumentarfilm kan godt blive nomineret til bedste film. Kortfilm kan dog ikke. Det eneste krav er, at filmen er over 40 minutter
Gravatar

#257 wimmie 13 år siden

frahm-2 (250) skrev:
fordi god musik, lyd eller klip er lavet på en animationsfilm, så fortjener det vel stadig at blive anerkendt.

Det var jo så faktisk også dét jeg sagde at jeg mente de skulle kunne... Jeg siger netop at jeg synes det eneste man skulle adskille var 'bedste film' og 'bedste animationsfilm'.

Grunden til at jeg sagde at man kunne argumentere imod at de skulle kunne nomineres i andre kategorier også, var at der sikkert var nogle der ville sige "enten-eller".
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#258 wimmie 13 år siden

Lige mine ord :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#259 BN 13 år siden

wimmie (258) skrev:

Lige mine ord :)

... og også mine. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar