Jeg foreslår i crasher Dyg's lejlighed også kan han jo bare sove og være kedelig mens i ser oscars!
Jeg skal hjem til en veninde i aften også skal vi se The Fighter og derefter i imperial kl. 2. Har indset jeg nok ikke kommer til forelæsning mandag morgen kl. 9 :D
Jeg har foreslået det samme til Dyg, men han tuder noget om arbejde og den slags :) I virkeligheden er han bare bange for at Elwood endnu ikke er stueren.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg har tænkt mig at gøre noget nyt i år. Simpelthen ikke at se det live, men til gengæld se det næste dag. Det er mere afslappende, på nær at jeg lige skal undgå at gå på internettet og se TV.
Kaffe, flødeskum og cointreau til fransk kaffe - check
Sygesedler til de tre elever, der skal holde mig i selskab i nat (de kommer til at lide af henholdsvis oscarittis, oscarider og smerter i oscar-senen. - check
Søvn - mangler lige en middagslur indtil Carling Cup-finalen, så burde jeg være klar :)
#411 Steffan Rasmussen 13 år siden
Hvis Zooey Deschanel og Natalie Portman kom forbi, kunne du nok finde pladsen.
#412 Outbound Sith 13 år siden
Fox Mulder
#413 Kruse 13 år siden
#414 Wangsgaard 13 år siden
Jeg skal hjem til en veninde i aften også skal vi se The Fighter og derefter i imperial kl. 2. Har indset jeg nok ikke kommer til forelæsning mandag morgen kl. 9 :D
#415 gi-jones 13 år siden
#416 elwood 13 år siden
Du nævnte det selv til FFF.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#417 Slettet Bruger [3330424288] 13 år siden
#418 Wangsgaard 13 år siden
Hvilket jo er umuligt :D
#419 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#420 mr gaijin 13 år siden
- check
Udprint af oscar-ballots
- check
Chokolade en masse
- check
Kaffe, flødeskum og cointreau til fransk kaffe
- check
Sygesedler til de tre elever, der skal holde mig i selskab i nat (de kommer til at lide af henholdsvis oscarittis, oscarider og smerter i oscar-senen.
- check
Søvn
- mangler lige en middagslur indtil Carling Cup-finalen, så burde jeg være klar :)