Kaffe, flødeskum og cointreau til fransk kaffe - check
Er der plads til en ekstra? :D
mr gaijin (420) skrev:
Sygesedler til de tre elever, der skal holde mig i selskab i nat (de kommer til at lide af henholdsvis oscarittis, oscarider og smerter i oscar-senen. - check
Jeg vil kåre dig til den sejeste lærer nogensinde! Gid mine lærer gad og gøre det for mig da jeg gik i folkeskolen eller på HTX :P
Elwood og gi-jones> I kan da bare se det i biografen? Det har jo gjort det gratis i år, hvis man kun vil se showet - men ok, så kan det naturligvis godt være at der ikke er flere billetter....
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Vi har undersøgt det, men det jo med en masse folk man ikke kender, og det er lidt sjovere og ku snakke om tingene mens det sker.
Nej jeg har forberedt mig på den anden mulighed, når nu man ikke har tv2 film, det gik jo fint sidste år, med kun en afbrydelse, så jeg satser på det går.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har altid forvirret mig fordi man se mest de trekantede sågar i film, og det er tortilla chips, men blir brugt til Nachos, og Nachos chips de runde ser jeg kun blive brugt i Biocity, med lego ost.
Nachos i aften blir med oksekød, som jeg havde som rest, så må jeg se om det går bedre den her gang, synes altid de blir for bløde når tingene skal blandes.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#421 Wangsgaard 13 år siden
Er der plads til en ekstra? :D
Jeg vil kåre dig til den sejeste lærer nogensinde! Gid mine lærer gad og gøre det for mig da jeg gik i folkeskolen eller på HTX :P
#422 tiany 13 år siden
Så er jeg vist klar til i nat.
#423 mr gaijin 13 år siden
Tak! :D Jeg prøver blot at gøre mit for at redde verden ved at kurere een oscarittis-ramt elev ad gangen ;)
#424 gi-jones 13 år siden
#425 tiany 13 år siden
#426 elwood 13 år siden
Nachos er jo ordmæssigt det korrekte, men når man ser dem på bordene så er det de trekantede.
Jeg bruger umiddelbart selv de trekantede.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#427 wimmie 13 år siden
Elwood og gi-jones> I kan da bare se det i biografen? Det har jo gjort det gratis i år, hvis man kun vil se showet - men ok, så kan det naturligvis godt være at der ikke er flere billetter....
#428 elwood 13 år siden
Nej jeg har forberedt mig på den anden mulighed, når nu man ikke har tv2 film, det gik jo fint sidste år, med kun en afbrydelse, så jeg satser på det går.
#429 mr gaijin 13 år siden
Denne gang har jeg købt runde, men jeg har tit købt tortilla-chips og kaldt dem nachos :)
#430 elwood 13 år siden
Har altid forvirret mig fordi man se mest de trekantede sågar i film, og det er tortilla chips, men blir brugt til Nachos, og Nachos chips de runde ser jeg kun blive brugt i Biocity, med lego ost.
Nachos i aften blir med oksekød, som jeg havde som rest, så må jeg se om det går bedre den her gang, synes altid de blir for bløde når tingene skal blandes.