Gravatar

#111 Michael Andersen 16 år siden

#100 Er I blevet et par eller hvad? :P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#112 elwood 16 år siden

#111 haha nej, han er forlovet med sin kameramand, nej jeg taler bare på vejne af ham ligesom han nogen gange gør med mig herinde.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#113 tiany 16 år siden

Jeg drikker ikke snaps - ikke engang til julefrokoster - hader det stas
Valar morghulis
Gravatar

#114 DarkLight 16 år siden

Endnu en ting oppe til diskussion :) Hvis der er mange der ikke drikke snaps, så virker det unfair at tage det med i prisen, som hver enkel skal betale. Omvendt bliver det hurtigt et administrativt "problem" hvis vi skal til at lave forskellige priser :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#115 davenport 16 år siden

Hvis man kan på et bordel, så burde nogle af de oceoner herinde vel også kunne regne den ud???? ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#116 lagoni 16 år siden

Lyder til folk selv må medbringe evt snaps? Man kan lave forskellige priser alt efter om man overnatter, så man kan få morgenmad med, men det andet bliver nok for besværligt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#117 DarkLight 16 år siden

Helt ok. Jeg giver en flaske :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#118 tiany 16 år siden

Altså hvis jeg er den eneste der ikke drikker snaps, så dør jeg altså ikke af at betale for en smule af det snaps i andre drikker.
Valar morghulis
Gravatar

#119 lagoni 16 år siden

Jeg drikker det heller ikke selv, så holder stadig på selvmedbringelse :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#120 davenport 16 år siden

Det er altså også det nemmeste. Og hvis vi vil have andet eller bare dele noget kan vi jo bare tage det med. Der går sku heller ikke lort i min økonomi, hvis jeg investerer i en flaske sprit, og jeg er ret rundhåndet når det kommer til alt andet end Bacon.
Som DL, en rigtig krøsus og levemand ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: