Gravatar

#121 MOVIE1000 16 år siden

#118 glem ikke mig jeg kan da godt klemme 3-4 øller ned + diverse alkohol

jeg har faktisk også en anden aktivitet som jeg kalder gæt et soundtrack
det siger lidt sig selv man skal spille et musik nr på en cd afspiller også gætte hvilken film det stammer fra altså modstanderen skal jo selvfølgelig gætte
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#122 davenport 16 år siden

Dét kan vi kombinere med stoleleg ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#123 wimmie 16 år siden

Uhhhh...den 15. hmmm.... er inviteret til et andet internetforum træf den dag, hehe...man skulle jo næsten tro jeg ikke havde noget irl liv ;P

Anyway, denne julefrokost lyder næsten for hyggelig til at melde fra til, så jeg er vel stadig med...I guess - vi piger er jo nødt til at stå sammen - også selvom vi er i overdrevet undertal :)

DVD-pakkelegen lyder som en fantastisk idé - og jeg har også et eller andet film-quiz spil liggende, som jeg dog aldrig har spillet, da jeg helt sikkert ville tæve hele min omgangskreds i det hvis jeg endelig fandt nogle at spille det med :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#124 gi-jones 16 år siden

#111: Nej, vi kommer bare fra den samme kristne frikirke, og er derfor store tilhængere af at holde Julen, og alt hvad dertil hører, strengt alkoholfri. Vi vil helt sikkert også have forberedt en lille prædiken for at overbevise Jer andre om sagen.

Jeg er dog enig i at folket bør medbringe drikkevarer. Det er altså også svært at vurdere hvor meget af den slags der skal indkøbes (især med Darklight og davenport som jokere). Jeg skal sgu nok tage mine egne 6 liter cola med :) Ærlig talt lyder det også til at vi er nogle stykker som helst holder os snapsefri, så med al respekt synes jeg måske at snapsedrikkerne skulle aftale indbyrdes hvem der tager et par flasker med og så afregne i naturalier i løbet af natten.

Btw. Elwood og jeg kører jo nok sammen fra Århus, så hvis der er et par andre der skal have et lift kan der måske arrangeres noget.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#125 elwood 16 år siden

#124 Så længe det ikke er mig der skal navigere, fordi så finder vi sku aldrig derover 8-)

Det her er første gang jeg sådan for real ser frem til en julefrokost må jeg indrømme.

Ahh ok Senior SPejder julefrokosterne, har også været ok sjove.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#126 gi-jones 16 år siden

#125: Vi kan self også tage toget. Ved ikke om det er billigere.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#127 Michael Andersen 16 år siden

#124 Alt efter om jeg kan den dag, vi bestemmer os for, vil jeg gerne med fra Vejle, hvis vi ikke skal synge salmesange i bilen.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#128 gi-jones 16 år siden

#127: Jeg har altid et par salmebøger liggende i lommen bagved førersædet. Det er lidt ligesom bænkene i kirken.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#129 Patriarch 16 år siden

Bare jeg skulle køre med... sounds like a party!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#130 elwood 16 år siden

Vi kan også lege film-quiz hele vejen derover, gi-jones har en udemærket en af slagsne.

eller også nynner vi John Williams hele vejen derover hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: