Mht. Digtet: jeg ville ændre denne sætning: "hjertelige toner og drømmende skyer" - den sprang mig i øjnene, da jeg læste det. Jeg tror, du kan formulere noget mere gribende.
Og - hvis det var mig - så ville jeg ændre i digtets form. "Brække" linjerne noget mere. Men det er bare min smag. Håber, du kan bruge det.
#112: Som røg sniger hendes skikkelse sig ind han er som en mørk skygge under hende indtil de forenes og hendes lys blæser skyggen bort og de står stille i regnen.
De står, fordi de pludselig ved at et enkelt øjeblik bliver udtryk for deres brændende passioner og flammende drømme som langsomt glider ud i et blændende nu.
De ved at deres ensomhed må give efter for den følelse som nu har gjort sin entre og ikke vil forlade dem igen i denne livstid eller i den næste.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Lige for at uddybe det med product placement i bøger jeg nævnte længere oppe, så er det en del af min story-line, der kunne være interessant for et firma at "reklamere" i. Nærmere bestemt handler det om en grill, der bliver lavet om til en McD, og meget af handlingen foregår så på Maccen efterfølgende, omtalt på en neutral måde, med imødekommende personale. Jeg tænkte bare at de måske kunne være interesseret i, at det fx. ikke var en Burger King o.a.
Gad vide om King tager penge for at nævne en Ipod?? (jaja jeg er ikke King ;))
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Lige for at uddybe det med product placement i bøger jeg nævnte længere oppe, så er det en del af min story-line, der kunne være interessant for et firma at "reklamere" i. Nærmere bestemt handler det om en grill, der bliver lavet om til en McD, og meget af handlingen foregår så på Maccen efterfølgende, omtalt på en neutral måde, med imødekommende personale. Jeg tænkte bare at de måske kunne være interesseret i, at det fx. ikke var en Burger King o.a.
Tja, når bloggere tjener penge på at fortælle om bestemte produkter, gør forfattere det nok også... men jeg vil dog tro, at man skal kunne sandsynligøre et vist antal læsere, før de ligefrem hiver checkhæftet op...
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Jeg tror ikke de vil betale dig for det. Tænk hvis alle skrev om et givent firma og ville have penge af det firma for ikke at bruge deres konkurrents navn? Du kan nok kun gøre det, hvis du virkelig er et prominent navn i forfatterbranchen, i stil med Rowling og King.
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Well, man kunne jo lave en kontrakt, der sagde at hvis den solgte x antal eks. så skulle de hoste op? Det er også bare for at financierer udgivelsen, hvis der ikke er et interesseret forlag..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Well, man kunne jo lave en kontrakt, der sagde at hvis den solgte x antal eks. så skulle de hoste op? Det er også bare for at financierer udgivelsen, hvis der ikke er et interesseret forlag..
Se, dét var måske en mulighed, i stil med bannerreklamer på en hjemmeside etc...
Ang. udgivelse, så sig til hvis du får problemer.. kender et par stykker i forlagsbranchen, så jeg kan måske hjælpe... (omend jeg ikke kan love noget, da det bestemt ikke er skønlitteratur de laver mest af...)
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
#111 Fynboen 14 år siden
Hvordan er det, du bor alene, ikke...? ,o)
#112 Arnold 14 år siden
Mht. Digtet: jeg ville ændre denne sætning: "hjertelige toner og drømmende skyer" - den sprang mig i øjnene, da jeg læste det. Jeg tror, du kan formulere noget mere gribende.
Og - hvis det var mig - så ville jeg ændre i digtets form. "Brække" linjerne noget mere. Men det er bare min smag. Håber, du kan bruge det.
Vh. Arnold
#113 Collateral 14 år siden
#114 Collateral 14 år siden
#115 Collateral 14 år siden
han er som en mørk skygge under hende
indtil de forenes og hendes lys
blæser skyggen bort
og de står stille
i regnen.
De står, fordi de pludselig ved
at et enkelt øjeblik bliver udtryk
for deres brændende passioner
og flammende drømme
som langsomt glider ud
i et blændende nu.
De ved at deres ensomhed må give efter
for den følelse som nu
har gjort sin entre
og ikke vil forlade dem igen
i denne livstid eller
i den næste.
#116 davenport 14 år siden
Nærmere bestemt handler det om en grill, der bliver lavet om til en McD, og meget af handlingen foregår så på Maccen efterfølgende, omtalt på en neutral måde, med imødekommende personale. Jeg tænkte bare at de måske kunne være interesseret i, at det fx. ikke var en Burger King o.a.
#117 Fynboen 14 år siden
Tja, når bloggere tjener penge på at fortælle om bestemte produkter, gør forfattere det nok også... men jeg vil dog tro, at man skal kunne sandsynligøre et vist antal læsere, før de ligefrem hiver checkhæftet op...
#118 neran 14 år siden
#119 davenport 14 år siden
#120 Fynboen 14 år siden
Se, dét var måske en mulighed, i stil med bannerreklamer på en hjemmeside etc...
Ang. udgivelse, så sig til hvis du får problemer.. kender et par stykker i forlagsbranchen, så jeg kan måske hjælpe... (omend jeg ikke kan love noget, da det bestemt ikke er skønlitteratur de laver mest af...)