Kom lige til at tænke på en interessant problemstilling: Hvis man er på dagpenge, og samtidig skriver en bog mhp. udgivelse, er man så dagpengeberettiget? Gad vide hvad reglerne er for den slags?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er der nogle der har erfaring med bogen "Skriv en roman" af Steffen jakobsen ? Har fundet den på nettet til 150 så vil lige høre om nogle kender nået til den..
Jeg har ikke læst hele bogen, men blot kigget i den, og jeg var ikke begejstret. Den forholder sig konkret til det at udgive en bog, fortælleteknik og basisk grammatik. Hvis du gerne vil have en let "guide" til at skrive og udgive skønlitteratur, er den fin, men den kommer ikke ind på dybere kreative processer og litterære teknikker.
Kender du til Maisels "Fearless Creating"? Ellers er der blandt andet udgivelserne fra Writers Digest Books, hvor de fleste er interessante.
#141 davenport 14 år siden
Hvis man er på dagpenge, og samtidig skriver en bog mhp. udgivelse, er man så dagpengeberettiget? Gad vide hvad reglerne er for den slags?
#142 gi-jones 14 år siden
#143 davenport 14 år siden
#144 BN 14 år siden
#145 davenport 14 år siden
#146 BN 14 år siden
Tjoh... Jeg så bare lidt fremad i tiden. ;-)
'The Trouble with Time Travel'
René Ørndrup = Reno Eagledrop
#147 davenport 14 år siden
Jeg er lidt langsom til aften, efter en dag med skrigende børn :)
#148 BN 14 år siden
Altså, her gør jeg dig til en semi-berømt, international forfatter, og så opdager du det ikke engang selv!
;-D
#149 knipsknips 14 år siden
Har fundet den på nettet til 150 så vil lige høre om nogle kender nået til den..
#150 Antlion 14 år siden
Jeg har ikke læst hele bogen, men blot kigget i den, og jeg var ikke begejstret. Den forholder sig konkret til det at udgive en bog, fortælleteknik og basisk grammatik. Hvis du gerne vil have en let "guide" til at skrive og udgive skønlitteratur, er den fin, men den kommer ikke ind på dybere kreative processer og litterære teknikker.
Kender du til Maisels "Fearless Creating"? Ellers er der blandt andet udgivelserne fra Writers Digest Books, hvor de fleste er interessante.