Gravatar

#111 filmz-yoshimura 21 år siden

#109: Spilletiden står på Scanbox' hjemmeside til at være 104 minutter, mens imdb oplyser, at den har en spilletid på hhv. 110 minutter (uncut) og 102 minutter (cut). Mig bekendt skulle denne udgave dog være en "director's cut", og da jeg så den forekom det mig da også, at der var i hvert fald én scene, jeg ikke havde set før ...

*** SPOILER ??? ***

En scene på et hospital, hvor de er ude i en gang grov banden og svovlen under påhør af nogle temmelig chokerede nonner

*** END SPOILER ***
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#112 filmz-yoshimura 21 år siden

#109: Spilletiden står på Scanbox' hjemmeside til at være 104 minutter, mens imdb oplyser, at den har en spilletid på hhv. 110 minutter (uncut) og 102 minutter (cut). Mig bekendt skulle denne udgave dog være en "director's cut", og da jeg så den forekom det mig da også, at der var i hvert fald én scene, jeg ikke havde set før ...

*** SPOILER ??? ***

En scene på et hospital, hvor de er ude i en gang grov banden og svovlen under påhør af nogle temmelig chokerede nonner

*** END SPOILER ***
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#113 filmz-yoshimura 21 år siden

*** SPOILER ??? ***

*** END SPOILER ***
Gravatar

#114 JannikAnd 21 år siden

Spillelængden aghænger også af, hvilken region den måles af. Region 2 film spilles 4 % hurtigere end region 1's NTSC.
Gravatar

#115 maniac 21 år siden

#111-113 Mon ikke tidsforskellen skyldes PAL-speedup?? Det vil være mit bud
Gravatar

#116 nakalay 21 år siden

#111+#112+#113 Mon ikke det kan have noget at gøre med PAL's 4% Speedup? :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#117 nakalay 21 år siden

Folk er enige. :)

#114 Regioner spiller ingen rolle i dette.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#118 JannikAnd 21 år siden

Nej, det ved jeg godt... - Fik bare formuleret mig dårligt.
Gravatar

#119 El vez 21 år siden

#95 Superlækkert, tak! Jeg var ellers tæt på at købe Ninth Gate forleden - men skadaha dts!

Scanbox gjorde noget rigtigt med Lebowski mht dts lydsporet, ja, men de interviews på skiven der er udkommet på R1 i ét stykke, har Scanbox desværre klippet i stumper og stykker til det rent ukendelige..

Jeg håber de tager ved lære og opper sig mht ekstramateriale, men selvfølgelig er visningen af filmen det vigtigste.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#120 lagoni 21 år siden

DVDsoon har Bubba Ho-Tep CE til kun ca 67 kr
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: