Gravatar

#91 lagoni 18 år siden

Hvor er det irriterende siden er nede...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#92 ks 18 år siden

Ja, men forhåbentlig snart ordnet :o
Gravatar

#93 lagoni 18 år siden

Så virker det igen, rart.
Gravatar

#94 ks 18 år siden

Og den første time med uptime indbringer hurtige 60.000, dejligt! :)
Gravatar

#95 lagoni 18 år siden

#76 - indtil videre har det varet et par uger, jeg venter :)

Rundede for et par dage siden 4,2 mil., det er rart når man er ved at forstå spilelt lidt mere.
Gravatar

#96 McPeter 18 år siden

Fedt jeg har lige mistet 800k på Sin City 2... håber den går op igen når de kommer videre med produktionen...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#97 ks 18 år siden

Hostel 2's flop ser rigtig godt ud på min today's change! :)

today's change: H$684,115.66
Gravatar

#98 mr gaijin 18 år siden

Det gik helt galt for mig med Oceans 13 samt alle mine options. today's change: H$(-294,369.62). Surt. Det ser ud til, at det bedst har kunnet betale sig at shorte flops i år som Hostel og lignende. Jeg regner med, at Dead or Alive flopper fuldkommen næste weekend. Selv hvis der fandtes en målgruppe til filmen, så er samme målgruppe nok inde at savle over Jessica Alba i FF4 2 i stedet.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#99 ks 18 år siden

Ja, jeg forventer også et gigantisk flop til DOA. Derimod har jeg virkelig, virkelig svært ved at læse Fantastic Four 2. Hypen er enorm ovre i USA, men denne summer har, om noget, vist os, at efterfølgere til dårlige film klarer sig dårligt - og derfor er den her tricky. Den efterfølger en dårlig film, men samtidig så er "The Silver Surfer" åbenbart noget helt specielt og Fantastic Four har allerede en enorm fanbase - og buzzen er enorm, plus den har weekenden næsten helt til sig selv - bortset fra Nancy Drew, der i høj grad appelerer til en helt anden målgruppe.
Gravatar

#100 lagoni 18 år siden

aknot, hvad har du lige tjent på? Det ser ud til du har tjent næsten en halv million siden i går, det er ganske godt gået når man ikke har så mange penge.

Skriv ny kommentar: