#99 Ja, det store problem for os er jo at følge hypen og de ikke-internet baserede markedsføringskampagner her fra Danmark. Derudover kender vi mindre til populariteten af Marvel derovre. Jeg vil vente og se indtil der er flere informationer om screens og så videre.
Jeg plejer at læse BoxOfficeMojo's forum - der kan man få en ret god fornemmelse for hvor voldsom "buzzen" er på enkelte film - og specielt er Fantastic Four 2 det helt store samtale-emne lige pt.
De første rapporter siger ~58mio til Fantastic Four 2, så.. Ærgeligt, jeg havde shorted den i håb om, at den blot ville indtjene i omegnen af 50 mio. It was not meant to be, men det store tab er det trods alt ikke.
Weekendens anden åbner 'Nancy Drew', baseret over et bøger med teenagepiger som målgruppe, floppede moderat med en indtjening på ~7mio.
Knocked Up kører stadig fremragende, og ser ud til at blive denne sommers helt store sleeperhit :)
Jeg longede FF4, men den ryger kun et enkelt point over indkøbsprisen. Til gengæld tjener jeg ganske godt på DOA, som jeg shortede, da den var på omkring 7.
Ja, omend DOA er et limited release efter HSX standarder og derfor får 12 uger før den delister, sikkert omkring 2mio. Jeg købte den da den var på 5.5, og har vist solgt den igen ved omkring 3.5 - det er også begrænset hvor mange penge, der er i de små film der :)
#101 mr gaijin 18 år siden
#102 ks 18 år siden
Har i øvrigt lige rundet 14 mio, hurra! ;)
#103 McPeter 18 år siden
#104 aknot 18 år siden
#105 ks 18 år siden
today's change: H$1,312,352.74
Dermed er jeg med enorm eksplosiv kraft pludselig meget tæt på vassago ;D
#106 filmz-vassago 18 år siden
#107 ks 18 år siden
Weekendens anden åbner 'Nancy Drew', baseret over et bøger med teenagepiger som målgruppe, floppede moderat med en indtjening på ~7mio.
Knocked Up kører stadig fremragende, og ser ud til at blive denne sommers helt store sleeperhit :)
#108 mr gaijin 18 år siden
#109 ks 18 år siden
#110 mr gaijin 18 år siden