Pirates 3 åbnede efter sigende med en noget skuffende fredag, så filmen ser langt fra ud til at kunne leve op til de enorme box office forventninger mange havde til den. Dermed burde HSX aktien også adjuste nedad i forhold til hvor den står nu. Ikke sikkert, men træls for dem af jer - der har valgte at holde den long. Personligt valgte jeg at springe den over, tilsyneladende ikke noget dumt valg.
Den første større milepæl er nået idag, da jeg netop har passeret 10 mio. mærket :)
Spillet, må jeg sige, finder jeg faktisk sjovere når man har flere penge på bankbogen. Det giver lidt større frihed til at tage chancer og samtidig også større frihed til at holde flere forskellige film.
Hehe. Ja, tvivler på du er den eneste med en meget dårlig smag i munden efter den adjust. -~44$ - det var da alligevel et slag der kan mærkes. Lagoni, bare tænk på dem, der havde 50.000 af PIR3 - de har det langt dårligere end dig lige nu :)
Jeg kommer til gengæld til at tjene temmelig godt på den put-option, der kun kostede mig 12.000. Det kan åbenbart betale sig at købe nogle options, der muligvis virker usandsynlige, men er billige nok til at være risikoen værd. Faktisk kunne jeg tabe penge på en så billig option ti gange, og hvis bare en af dem går, som det gik denne gang, vil jeg få profit.
Ja, jeg køber altid alle derivates. Uanset hvad, så kan man i hvert fald godt tjene et par tusind på dem lige i starten, hvor alle køber ind på dem.
Risikoen på dem er meget lav. Meget ofte er overskuddet på dem heller ikke det store, men der er da undtagelser som fx her med PIR3 eller SPID3, der også gav en del til dem, der havde købt ind på call optionen.
Hvad er jeres forventninger til den kommende weekend, der byder på Knocked Up og Mr. Brooks. Personligt har jeg store forventninger til Knocked Up's formåen og regner med, at den i hvert fald vil være i stand til at tjene lidt over 30 mio. Mr. Brooks derimod føler jeg har flop skrevet overalt på den, så regner med, at den vil lande omkring de 7-8 mio.
Kevin Costner er langtfra længere et navn, der er lige med stor økonomisk formåen - og denne film lader til på mange måder blot at være endnu en historie kørt igennem Hollywood's thriller formular.
Knocked Up derimod burde være i stand til at tiltrække en del. 40-Year Old Virgin var en stor overraskelse sidste år, og den har tiltrukket endnu flere fans på DVD - derfor burde der efterhånden være et godt grundlag for, at denne film bliver denne sommers helt store overraskelseshit.
#81 ks 18 år siden
#82 mr gaijin 18 år siden
#83 ks 18 år siden
Spillet, må jeg sige, finder jeg faktisk sjovere når man har flere penge på bankbogen. Det giver lidt større frihed til at tage chancer og samtidig også større frihed til at holde flere forskellige film.
#84 lagoni 18 år siden
#85 ks 18 år siden
#86 lagoni 18 år siden
#87 ks 18 år siden
#88 mr gaijin 18 år siden
#89 ks 18 år siden
Risikoen på dem er meget lav. Meget ofte er overskuddet på dem heller ikke det store, men der er da undtagelser som fx her med PIR3 eller SPID3, der også gav en del til dem, der havde købt ind på call optionen.
#90 ks 18 år siden
Kevin Costner er langtfra længere et navn, der er lige med stor økonomisk formåen - og denne film lader til på mange måder blot at være endnu en historie kørt igennem Hollywood's thriller formular.
Knocked Up derimod burde være i stand til at tiltrække en del. 40-Year Old Virgin var en stor overraskelse sidste år, og den har tiltrukket endnu flere fans på DVD - derfor burde der efterhånden være et godt grundlag for, at denne film bliver denne sommers helt store overraskelseshit.