Jeg spiller tit på hvad jeg kalder 'dagsaktier', IPOerne. De kommer på forsiden, så folk køber og de stiger stort set altid bare en lille smule, så der er normalt garanti for fortjeneste. Om lørdagen synes jeg ofte der er en lidt større film (som fx Transformers 2 i lørdags og HP7 tidligere), så der købes stort ind.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg havde desværre shortet Simpsons, øv. Men flot spil, mr. gaijin. Der var ikke mange, der fandt så stor en succes mulig for The Simpsons Movie.
Jeg har dog også tjent en del på Transformers 2, så det dækker lige tabet fra The Simpsons Movie. Har nu efterhånden krydset de 30 mio, og er med hast på vej mod 35 mio. Dette har været et fremragende HSX år :)
I øvrigt, så er lørdagen's rentefrie period traditionelt benyttet af HSX til at IP0'ere "større film", såsom Harry Potter, Transformers, Pirates of the Caribbean osv.
Jeg tjente også godt på Bourne i denne weekend. Faktisk er jeg nået over det punkt, hvor filmen knækkede for en måneds tid siden. Men jeg kan ikke se, hvor det store potentiale er i næste uge, så lader være med atlave nogle usikre investeringer.
#131 lagoni 18 år siden
#132 mr gaijin 18 år siden
#133 ks 18 år siden
Jeg har dog også tjent en del på Transformers 2, så det dækker lige tabet fra The Simpsons Movie. Har nu efterhånden krydset de 30 mio, og er med hast på vej mod 35 mio. Dette har været et fremragende HSX år :)
I øvrigt, så er lørdagen's rentefrie period traditionelt benyttet af HSX til at IP0'ere "større film", såsom Harry Potter, Transformers, Pirates of the Caribbean osv.
#134 mr gaijin 18 år siden