Gravatar

#121 ks 18 år siden

Ja, men dine penge havde været mere effektive andre steder mens den faldt. I sidste ende ville du havde tjent mere på at sælge den da den var oppe i 18$, lade den falde, og så købe ind igen når der kommere mere presseomtale efterhånden som cast/crew osv bliver knyttet til filmen.

Den vil naturligvis ende højere end den er nu, men ROI'en er stadig meget lav, da den næppe får premiere før engang i 2010 eller 2011. Derfor er der meget lange udsigter før du tjener de mange penge, og uanset hvordan du ser på sagen, så ville de penge du lige nu har bundet på Tintin kunne yngle bedre andre steder på nuværende tidspunkt.
Gravatar

#122 filmz-vassago 18 år siden

Så skal jeg bruge tid på spillet ;)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#123 lagoni 18 år siden

Det har været en god weekend, fik tjent en masse på HP7. Solgte dog vist lidt for hurtigt, men stadig over ½ million tjent.

Der er ikke flere der er begyndt at spille? Mangler nogen jeg kan overhale i en overskuelig fremtid :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#124 ks 18 år siden

Hehe, ja - vi har brug for flere spillere. Nu hvor jeg har overhalet vassago bemærkede jeg i øvrigt også lige for et par dage siden, at jeg ligger nr. 88 på HSX's YTD (Year To Date) liste. Så, den 88'ende bedste i år ud af ca. 1 mio spillere på HSX. Synes jeg har grund til at være småstolt :)

mr. gaijin: Hvad blev der af dig? Du startede så godt ud, og nu går det bare ned af bakke? :o
Gravatar

#125 mr gaijin 18 år siden

Jeg har ikke været på siden i lang tid, så mine fejlinvesteringer er kun blevet værre med tiden.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#126 lagoni 18 år siden

Ej, hvorfor solgte jeg dog HP7 så tidligt? Den bare stiger og stiger. Den må begynde at falde i morgen, håber at tjene lidt på at shorte engang.
Gravatar

#127 ks 18 år siden

Nu glemte jeg til gengæld at sælge den, og har derfor taget et tab på indtil videre 450.000 idag :)
Gravatar

#128 mr gaijin 18 år siden

Efter en lang pause smed jeg hele min konto efter Simpsons-filmen. Det gav ganske godt. H$1,196,489.28. Jeg vil nok ikke bruge så meget energi på spillet, men jeg vil nok spille, når der er en film, hvis succes eller fiasko jeg er overbevist om. Så jeg kastede straks hele puljen efter Bourne. Det går nok ikke så godt som med Simpsons, men det går nok heller ikke helt galt.
Gravatar

#129 lagoni 18 år siden

Ja, Simpsons er da steget helt ekstremt i dag, det havde jeg ikke troet. Jeg har selv tjent 850.000 på Transformers 2 indtil videre i weekenden, det er ganske godt.
Gravatar

#130 mr gaijin 18 år siden

#129 Transformers 2? Den havde jeg helt overset. Men jeg kan se, at den stiger endnu.

Skriv ny kommentar: