Det vil blot sige, at du har tabt 15.000 på dine aktier den pågældende dag. Today's change indikerer blot din "dagsændring" af porteføljet. Hvis der er plus tjener du penge, er der minus.. Ja, så taber du dem, højst sandsynligt fordi værdien af dine aktier er faldende.
#63 Jep, det er nogle gode penge. Jeg har lige nået at købe den til 13.16, men den kommer jo nok op på mindst det dobbelte, inden ugen er omme. Nok det tredobbelte. Men der er selvfølgelig mere stolthed ved at købe den til H$1.42 :)
Edit: startede den virkelig som IPO på H$1? Det var dog afsindigt lavt.
#63 - Dejligt afkast, og den kommer helt stensikkert til at stige meget mere. Måske en fordobling af dens nuværende værdi indenfor denne uge, men jeg tror den vil nærme sig de 200 langsomt efterhånden som nyheder om skuespillere, manuskriptforfattere osv kommer frem.
Jeg nåede personligt at købe ind da den stod i 11.13. Men regner med at holde på den lidt endnu, hvorefter den nok ryger ud indtil der kommer flere nyheder om fremgangen.
Jeg har den på $293, og jeg regner også med, at den når over de 110. Lee siger omkring 118 på http://www.leesmovieinfo.net, og HSXs On the Money-prognose på http://movies.hsx.com/news/onthemoney/ siger også 120. Den skal forresten sælges med det samme, når den er justeret med 2,8, da den jo vil styrtdykke bagefter med Pirates i vente ugen efter.
Sælges og shortes :) Den har indtil videre fået en ret lunken modtagelse fra anmelderne, så den vil næppe heller indtjene de 2.8x på de 4 uger HSX tracker den.
#61 ddandersen 18 år siden
har det noget at gøre med, at spillet er gået ind i en ny season?
#62 ks 18 år siden
#63 filmz-vassago 18 år siden
TINTN 50000 H$1.42 H$11.95
#64 mr gaijin 18 år siden
Edit: startede den virkelig som IPO på H$1? Det var dog afsindigt lavt.
#65 ks 18 år siden
Jeg nåede personligt at købe ind da den stod i 11.13. Men regner med at holde på den lidt endnu, hvorefter den nok ryger ud indtil der kommer flere nyheder om fremgangen.
#66 ks 18 år siden
#67 mr gaijin 18 år siden
#68 ks 18 år siden
#69 ks 18 år siden
#70 filmz-vassago 18 år siden