Jeg havde desværre kun knap 3500 Shrek 3 aktier grundet pengemangel, men var så heldig at få købt ind på Puss In Boots igår også, så den hjælper lidt på dagens omsætning, der i øjeblikket, efter at have betalt store gebyrer for at sælge og dernæst shorte Shrek 3, ligger på solide:
today's change: H$469,462.46
Tror faktisk det er min hidtige højeste fortjening på en enkelt dag i HSX.
#71 - Ganske simpelt, så er vil det, at du shorter sige du satser på at aktien vil falde (hvis du fx regner med filmen flopper i forhold til hvad HSX's nuværende pris anslår). Når du cover vil det sådan set bare sige, at du tager profitten eller tabet og "cover" dine shortede aktier. Det vil sige, "sælger" dem du har haft shortet. Der findes en rigtig god guide, både til nybegyndere og erfarne brugere her:
Du kan finde os andre herfra derinde ved at gå til "Myleague" under dit portfolio, og så tilføje brugerne til din liga i bunden af skærmen. Her er en liste over de aktive brugere herinde fra jeg kender til:
Er der nogen, der har forventninger til Pirates 3? Den ligger i øjeblikket helt oppe i 396 og på grund af Memorial Day vil den sikkert også opføre sig lidt anderledes end en film ville gøre på en "normal" weekend. Jeg har personligt valgt at hoppe over den, dels fordi den er enormt dyr og dels fordi jeg er meget usikker på hvordan den egentlig kommer til at klare sig.
Filmen er 2t40m lang og det kan klart godt komme til at have en indflydelse på hvordan den klarer sig. Samtidig, så kan den vise sig at være så stor, at publikum er fuldstændig ligeglade med den lange spilletid og alligevel stimler ind for at se den.
#77 Det er lidt for meget regnearbejde med Memorial Day, så jeg venter også. Jeg tror ikke, at spilletiden vil betyde så meget. Spiderman 3 var også lang, men den havde jo masser af box office-tække. Til gengæld generer det mig, at Shrek 3 ikke er faldet mere. Det betyder, at jeg må vente til weekenden med at cover den. Eller også hvis dens hverdags box office er lavere end forventet.
Indtil videre holder Shrek 3 sig ret højt oppe. Men, når stormen lige har lagt sig skal den nok begynde at falde. Jeg begik den store fejl at cover Spider-Man 3 mens den var relativt højt oppe, og gik dermed glip af en masse penge da den endelig begyndte at falde. Tålmodighed, i denne sammenhæng, regner jeg med vil blive belønnet - ligesom den gjorde for dem, der valgte at holde Spider-Man 3 shortet.
Ja, omend jeg tvivler på, at Pirates 3 ikke vil være i stand til at tjene de 160 - trods stadig stærk konkurrence fra blandt andet Shrek 3. Vi får se, det bliver en lidt anderledes weekend, så tror jeg har besluttet mig for at springe den over.
#71 aknot 18 år siden
Så man har lige et par spørgsmål
hvad er "Cover" & "Short" for noget?
Kan man finde hianden der inde på en eller anden måde?
Mit bruger navn er: FuldFiskFilm
#72 ks 18 år siden
today's change: H$469,462.46
Tror faktisk det er min hidtige højeste fortjening på en enkelt dag i HSX.
#73 ks 18 år siden
http://www.theampersand.net/?page_id=100
Du kan finde os andre herfra derinde ved at gå til "Myleague" under dit portfolio, og så tilføje brugerne til din liga i bunden af skærmen. Her er en liste over de aktive brugere herinde fra jeg kender til:
superanne (lagoni).
kogrig (kogrig).
frugtkompot (ks).
Magnus (mrgaijin).
PeterMC (McPeter).
Thornhill (bruce).
vassago_filmz2 (vassago).
Frahm (frahm).
Lyspunkt (lyspunkt).
Det første er deres HSX navn, parentesen deres navn herinde. Vær opmærksom på, at brugernavne er sensitive med caps osv.
Velkommen til spillet ;)
#74 aknot 18 år siden
#75 lagoni 18 år siden
#76 aknot 18 år siden
#77 ks 18 år siden
Filmen er 2t40m lang og det kan klart godt komme til at have en indflydelse på hvordan den klarer sig. Samtidig, så kan den vise sig at være så stor, at publikum er fuldstændig ligeglade med den lange spilletid og alligevel stimler ind for at se den.
#78 mr gaijin 18 år siden
#79 mr gaijin 18 år siden
#80 ks 18 år siden
Ja, omend jeg tvivler på, at Pirates 3 ikke vil være i stand til at tjene de 160 - trods stadig stærk konkurrence fra blandt andet Shrek 3. Vi får se, det bliver en lidt anderledes weekend, så tror jeg har besluttet mig for at springe den over.