Jeg bryder mig ikke så meget om, at man anvender seksualitet eller andet for den sags skyld på den måde # 232 gør - det virker meget nedsættende. Også selv om, det er ment i sjov!
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Jeg sidder og funderer over hvordan man kan have det så dårlig for anden dag i træk. Jeg drikker i sandhed aldrig mere :) Eller også var det en sportsgren jeg bare skulle lade gå vidre til de unge i samfundet :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Tilbage på pinden efter tre dage med and. Skal blive godt at få lidt tyndsteg til frokost.
Er endeligt ved at være varm igen. Stod på Vejle Banegård og ventede på et tog i over en halv time.. Måske jeg bare skulle være gået ned i ventesalen. Jeg hader DSB.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#231 cyberzed 20 år siden
#232 nakalay 20 år siden
#229 Hiphop er noget værre homo-/negerramasjang, basta! :)
#230 Metal, nemlig. \m/
#233 davenport 20 år siden
#234 tiny 20 år siden
#235 DarkLight 20 år siden
Eller også var det en sportsgren jeg bare skulle lade gå vidre til de unge i samfundet :P
#236 cyberzed 20 år siden
#237 dyg 20 år siden
Er endeligt ved at være varm igen. Stod på Vejle Banegård og ventede på et tog i over en halv time.. Måske jeg bare skulle være gået ned i ventesalen. Jeg hader DSB.
#238 cyberzed 20 år siden
#239 filmz-herskegut 20 år siden
Lol :D Tror at jeg overlader den cd til dig hvis det er ;)
Cash er godt ja, men det kalder jeg nu nærmere soft rock.. det er vel nok bare et spørgsmål om defination.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#240 dyg 20 år siden