Jeg håber også, at de når at fange dem inden de når at få dem solgt videre eller de er dumme nok til at prøve i fx Accord for så bliver de fange meget hurtigt :)
Nå men jeg er lige kommet hjem fra 2 timers undersøgelse hos min læge og fået besked på, at jeg skal holde mig under dynen en uges tid mere og at jeg har fået endnu en infektion, som kan tage mindst 1 måned at komme oven på efter :-/
Så må man jo se at sende mine venner/familie i byen efter film og andet godt :)
#64 Aaaargh, det er er sgu' ikke sjovt. Har også prøvet at have haft indbrud i huset da jeg boede hos mine forældre. Det er ulækkert at vide at der har været en og rode éns ting igennem. MEGEt ulækkert. Håber de fanger tyven...
YAY! Jeg har lige vundet en konkurrence... Så nu er der lige 2 biograf-billetter til National treasure på vej hjem til mig, samt et soundtrack, en Wind Breaker Jakke og en skridttæller... YAY!!!
Godt med sådan en underholdende tråd :) der er ikke noget som underholdende filmz.dk læsning. ked af at høre det der skete med dine dvd'er "The insider" der er ikke en værre fornemmelse, end når der har været fremmede i ens ting.
Sidder lige nu på arbejdet, i Århus syd.. Der er ikke rigtig nogen support calls, eller sager der venter - så jeg skal lige finde på nogle småting, så dagen flyver stille og roligt afsted.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Jeg er lige kommet tilbage til Odense og sidder nu og skimmer kapital 4 i min mikroøkonomibog... Tager om lidt i skole (indtil kl 17, har universitetet aldrig hørt om normale skoledage?) og skal derefter til blindscreening i BioCity, det skal nok blive godt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
# 113 Enig ;) men det mest sure er, at jeg har måttet aflyse en del aftaler mv. den sidste måned, hvor den anden infektion virkelig har sat en stopper for mine aktiviteter, såvel professionelt som privat :-/
#116 Jeg skal også til Blind Screening i Odense i aften... Jeg er meget spændt på det. Har aldrig været til sådan noget før... Plejer det at være en dansk film?
Efter fire dage med hårdt job - med finrengøring i den kommende DR Byen - skal jeg til at kaste mig over en masse lektier til i morgen. Jeg læser litteraturvidenskab på Københavns Universitet Amager (KUA), og lektierne består af (alt for) mange siders Proust i form af et uddrag, af "På sporet af den tabte tid" og noget baggrunds stof. I det hele taget føles alt som abstrakt "stream of consiousness" lige nu.
I baggrunden summer Wovenhand's ellers udemærket "Blush" album. Overvejede at sætte Depeche Mode's "Song of Faith and Devotion" på, men indså det album er udlånt. Jeg ville alligevel nok ikke sætte den på, da jeg så ville have svært ved at sætte mig igen og fokusere på Proust. Måske skulle jeg løbe en tur? Nej! Tænk Proust-Proust-Proust...og i mit stille sind står jeg og ser på tilbuds dvd'er i TP eller snakker med...Marcel Proust? Arrgh! Kommer i tanke om at "Gattaca" ligger og venter på posthuset, så Proust må lære at leve med at jeg sniger mig væk...
#111 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Nå men jeg er lige kommet hjem fra 2 timers undersøgelse hos min læge og fået besked på, at jeg skal holde mig under dynen en uges tid mere og at jeg har fået endnu en infektion, som kan tage mindst 1 måned at komme oven på efter :-/
Så må man jo se at sende mine venner/familie i byen efter film og andet godt :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#112 filmz-dr. hoax 21 år siden
#113 Yoda 21 år siden
Jeg har selvfølgelig ondt af dig, men man kan dælme nå at komme omkring mange film på en måned ;-)
#114 Herrguth 21 år siden
YAY! Jeg har lige vundet en konkurrence... Så nu er der lige 2 biograf-billetter til National treasure på vej hjem til mig, samt et soundtrack, en Wind Breaker Jakke og en skridttæller... YAY!!!
#115 filmz-herskegut 21 år siden
ked af at høre det der skete med dine dvd'er "The insider" der er ikke en værre fornemmelse, end når der har været fremmede i ens ting.
Sidder lige nu på arbejdet, i Århus syd.. Der er ikke rigtig nogen support calls, eller sager der venter - så jeg skal lige finde på nogle småting, så dagen flyver stille og roligt afsted.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#116 lagoni 21 år siden
#117 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#118 Herrguth 21 år siden
Plejer det at være en dansk film?
#119 davenport 21 år siden
#120 dolphinfriendly 21 år siden
I baggrunden summer Wovenhand's ellers udemærket "Blush" album. Overvejede at sætte Depeche Mode's "Song of Faith and Devotion" på, men indså det album er udlånt. Jeg ville alligevel nok ikke sætte den på, da jeg så ville have svært ved at sætte mig igen og fokusere på Proust. Måske skulle jeg løbe en tur? Nej! Tænk Proust-Proust-Proust...og i mit stille sind står jeg og ser på tilbuds dvd'er i TP eller snakker med...Marcel Proust? Arrgh!
Kommer i tanke om at "Gattaca" ligger og venter på posthuset, så Proust må lære at leve med at jeg sniger mig væk...