Sidder og trasker mig igennem et AIM kursus, søvn dyssende sager..
Nogen der ved om half-life2 er på tilbud et sted? sidder og forsøger at finde et godt tilbud på det. Skal være i Århus, skal nemlig bruge det senere i dag.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Sidder og keder mig på arbejde. Der er absolut intet at lave. Tænker på om jeg skulle gå igang med den guide om de forskelligge lydformater der findes til dvd. Men gider faktisk ikke gå igang.
Har lige fået en mail om at Fælles opnotering af kollegie værelser i Odense ikke rigtig har fattet at jeg faktisk gerne vil have noget at bo i til sommer :/
Har dog også fået mail om mine 2 11" figur af Rei og Asuka fra NGE er blevet sendt i dag :)
Jeg sidder på jobbet og håber på at klokken snart bliver 16.00.. Mandag er i sandhed en ond dag. Selvom jeg er passeret den ene liter kaffe, er jeg stadig ikke helt vågen.
#126 Skulle det være en anden gang. Altid rart at hjælpe andre med at bruge de penge som de som regel ikke har :)
Er endelig kommet hjem efter en "hård" dag på arbejde. Ingen ting i postkassen. Underligt. Mener ikke det plejer at tage over en uge for at modtage pakker fra Axelmusic.
Håber ikke at den er gået tabt.
Jubii endnu en mail der fortæller at postbudet kommer med gaver :) Verbatim skiver til min nye dvd-brænder. Kan næsten ikke vente.
Fedt at møde en Woven Hand / 16 Horsepower fan. :-D En af mine favoritter er også Blush, selvom det er et lidt specielt album! Men der er bare SÅ meget stemning over det album!
Har du oplevet Edwards live? Ellers kan jeg kun sige en ting: GØR det. Han er mere nærværende og intens end REM og Springsteen tilsammen.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#121 filmz-herskegut 21 år siden
Nogen der ved om half-life2 er på tilbud et sted? sidder og forsøger at finde et godt tilbud på det.
Skal være i Århus, skal nemlig bruge det senere i dag.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#122 Scherlund 21 år siden
Har lige fået en mail om at Fælles opnotering af kollegie værelser i Odense ikke rigtig har fattet at jeg faktisk gerne vil have noget at bo i til sommer :/
Har dog også fået mail om mine 2 11" figur af Rei og Asuka fra NGE er blevet sendt i dag :)
#123 Ikari 21 år siden
#124 Scherlund 21 år siden
Rei og Asuka figurerne kan man med lethed finde til ca. samme pris på ebay. Det er dog kun 9". Jeg har kun fundet disse 11" den ene gang.
#125 Scherlund 21 år siden
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&...
#126 Ikari 21 år siden
#127 filmz-Kadann 21 år siden
#128 Scherlund 21 år siden
Er endelig kommet hjem efter en "hård" dag på arbejde. Ingen ting i postkassen. Underligt. Mener ikke det plejer at tage over en uge for at modtage pakker fra Axelmusic.
Håber ikke at den er gået tabt.
Jubii endnu en mail der fortæller at postbudet kommer med gaver :) Verbatim skiver til min nye dvd-brænder. Kan næsten ikke vente.
#129 Kalle Ferm 21 år siden
Fedt at møde en Woven Hand / 16 Horsepower fan. :-D
En af mine favoritter er også Blush, selvom det er et lidt specielt album! Men der er bare SÅ meget stemning over det album!
Har du oplevet Edwards live? Ellers kan jeg kun sige en ting: GØR det. Han er mere nærværende og intens end REM og Springsteen tilsammen.
#130 filmz-vassago 21 år siden
Sanyo PLV-Z3 til 12.025 kr hos TSN Versand - alt inkl. moms, fragt...
Det er næsten 5.000 kr billigere end hos TapeConnection og 3.000 kr billigere end hos Cinemagic
Det er meget meget fristende :)