Gravatar

#191 tiany 17 år siden

#190 næ sådan nogen har jeg ikke gået i klasse med :D
Det er i Vejen så det er nok ikke nogen du kender
Valar morghulis
Gravatar

#192 davenport 17 år siden

Ok, det var fordi min kæreste skal til det samme i morgen, og så tænkte jeg lige...Kolding ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#193 Bobby Singer 17 år siden

Wuhu! Weekend! Øl, fisse og hornmusik, jamen det lyder jo bare fanfuckingtastic og så bagefter en tur i biffen og se Indy 4! ;-)

"You make me feel like dancing." :-)
Idjit
Gravatar

#194 filmz-Bruce 17 år siden

Det går godt. Har været nødt til at få en ambulance til at komme og hente min far, da han har svedt tran de sidste par dage. Troede det var influenza, men tror nu nærmere på en lille blodprop eller for lavt blodtryk. Men nu er han til undersøgelse og formentlig i de bedste hænder. Ufatteligt, så mange jeg kender, familie og venner, som for tiden vælter sig i indlæggelser og ulykker.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#195 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#194 - Du er ikke ligefrem verdens heldigste mand for tiden, hva'? God bedring til din far og en varm tanke i din retning, Bruce.

Ja, mine "problemer" blegner jo ved siden af. Jeg har haft en lidt økonomisk anstrengt måned efter alle plakatindkøbene. Det er fuldstændigt min egen skyld. Men når man er bindegal samler in spe, så er det altså pænt svært at sige nej, fordi man ved, at der kan gå år og dag, inden man får plakaterne tilbudt igen. Til gengæld er jeg helt stolt af, at det lykkedes at holde mit løfte til mig selv om ikke a købe en eneste dvd i maj. Yay for mig! Kan ikke huske, hvornår det sidst er sket. :-)

Min plan for denne måned har været at begynde på at få renset og monteret nogle af mine store plakater på lærred, så de er klar til indramning. Men nu er jeg kommet i tvivl, for det er lykkes mig at støve endnu en drømmeplakat op - endda hele to steder.

Lige siden jeg så et billede af den på Tim Lucas' blog, har jeg villet have den store, originale, italienske 4-sheet-plakat fra Mario Bavas gotisk-erotiske gyserfilm LA FRUSTA E IL CORPO (alias The Whip and the Body alias Pisken og kroppen). Hvis man nogen sinde er stødt på en italiensk plakat fra 1960-1970'erne, så ved man, at italienerne lavede nogle af de mest fantastiske plakater i perioden - og denne er ikke en undtagelse.

Det er en gigantisk motherfucker på 140x200cm i to dele, og ser man på, hvad andre sjældne, store plakater fra samme periode koster, så regnede jeg med, at vi skulle op i 10.000 kroners-klassen. Men jeg har fundet et virkelig godt eksemplar til €350. Det er stadigvæk en pæn slat penge, og det vil så være den dyreste plakat, jeg nogensinde har købt. Men 2500kr er i det mindste til at nå i modsætning til det, jeg troede, jeg skulle give.

Og så står man så igen i samlerens evige dillema: Skal jeg eller skal jeg ikke... Oy ve! :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#196 dolphinfriendly 17 år siden

Egentlig bør jeg sidde og læse op til eksamen, men er både bombet og solen lokker ret meget. Jeg smutter højst sandsynligt ud i Fælledparken senere og spiller lidt bold, hvis kroppen kan holde til det. Iøvrigt går det gevaldigt fremad med min ryg. Det er godt nok hårdt at starte på scratch med at træne op igen, når det føles som om kroppen aldrig har aktiv - og jeg vel at mærke bl.a. har løbet maraton og dyrket kampsport på relativt højt plan.

Gravatar

#197 filmz-Bruce 17 år siden

#195 Tak skal du ha'. Det går fremad. Han fik blodtransfusion i nat og kan muligvis komme hjem idag. Det skal nok gå :) Held og lykke med plakaterne :)

#196 Når du bliver 43, så vil du føle sådan hver gang du skal løbe en tur, selvom du er i god form ;) Men god bedring!

Er igang med at forberede en oplevelse til min datter. Forsøger at finde en Phantom of the Opera forestilling på det Ny Teater næste år, hvor jeg kan tage hende med. Hun er vild med bio versionen, så det skal være 2 balkon billetter, hvor hun får godt udsyn.

Dem som IKKE har set 100 mio. versionen på Det Ny Teater. SE DEN. Man tror det er løgn, hvad det er muligt at lave på et lille teater.
Gravatar

#198 filmz-Bruce 17 år siden

Apropos #134. Ja det er noget skidt, hvis man renser filmen så meget, at al grain forsvinder. Men kan man se bort fra det, er filmen eftersigende så skarp og god stand, at det nærmest er surrealistisk. De screenshots jeg har set, afslører vildt mange detaljer, som aldrig har været tilstede på SD versionerne. Jeg glæder mig utroligt.

DVDTown har iøvrigt givet Battle of Britain 9 i video og 10 i audio, hvilket er lidt utroligt eftersom det er en 25GB disk og en mpeg2 encoding, men selvfølgelig fedt at kvaliteten åbenbart ikke fejler noget. Derudover KAN monolyd remixet til surround aldrig nogensinde komme op på en karakter, som skulle trumfe nutidens audiospor, langtfra, så anmelderen må have røget crack.
Gravatar

#199 dyg 17 år siden

Sidder og er lidt tvær. Skulle have været til festival i dag, men grundet en styg forkølelse har jeg måttet melde afbud.

I aftes var jeg til vinsmagning i firmaet, hvor vi havde en Århusiansk vin nørd på besøg. Meget fascinerende, men jeg kommer nok aldrig til at købe en rødvin til over 500kr, det er mine smagsløg simpelthen for uudviklede til at kunne nyde.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#200 davenport 17 år siden

God bedring med ham Bruce!!

Jeg er lige rykket ind, og få mig lidt middagsmad.
Var til babyscanning i dag:
http://www.imagechicken.com/viewpic.php?p=12122318...
Så her kan man se min pige holde sig for øjnene. (Hun har lugtet lunten, åbenbart...)

Ellers bar en skøn dag, der bliver brugt på en havestol med en kold øl og Contact :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: