Lige spillet lidt MGS4 damm det fedt, og nu kaster jeg mig over Batman Beyond, skal også lige rydde lidt op, men den gamle Bruce Wayne står og svinger med sin stok, så jeg må heller adlyde og få gang i dvd-afspilleren 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er lige blevet færdig med at se Tom K vinde Le Mans for 8. gang. Men det har godt nok været det mest spændende løb i flere år. Nu tror jeg, at jeg vil spille lidt mgs4 inden aftensmaden
Gennemførte det lige igår. Og ja...det er sgu fedt. Synes grafkken er overdådig, især i mellemsekvenserne.
Det eneste kritikpunkt jeg har er at selve spilsekvenserne ikke er særlig lange før man bliver afbrudt af en mellemsekvens. Men ellers er det supergodt, og en dejlig afslutning på en god serie. Og du kan se frem til nogle rigtig fede nostalgiske ojeblikke og en rigtig fed reference til 1'eren mht. at skift disc.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Lige kommet hjem for ca. 2 timer siden fra min (nuttede) kusines barnedåb og den efterfølgende større familiefrokost. Hyggeligt nok, men ikke ligefrem spækket med jævnaldrende at snakke med, da næsten alle mine fætre og kusiner er i "tweens"-kategorien og nedad.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Er fuldstændig helt og igennem smadret efter knap 2 timers søvn i nat. Sådanne eksaminer er noget djævelen har opfundet. Ikke desto mindre glæder jeg mig til tirsdag, hvor alle forbandelser forhåbentlig ophører.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#126 Ja eksamener er satme ikke det sjoveste. Heldigvis fik jeg overstået semesterets eneste eksamen for præcis en uge siden. Dét er en verdens bedste følelse - så du har noget at se frem til. ;)
Jeg er lige vågnet op for en kort stund. Faldt i søvn på sofaen efter at have set ekstra materialet af Gilliams "Baron Von Münchausen" film på BD, hvilket var super interessant. Den mand må godt nok være fantastisk besværlig at arbejde sammen med. Det til trods, bløder mit hjerte altid lidt når jeg tænker på "Lost in La Mancha"...suk.
Og nu har jeg så fået at vide at vores eksaminator er blevet forsinket og at eksamen tidligst kan blive i næste uge. Vi er dog blevet tilbudt at få en anden person som eksaminator til i morgen, men jeg vil nu helst have den person som vi har haft til faget i gennem hele semestret.
På den ene side er det irriterende i det jeg gerne bare vil have det overstået. På den anden side så giver det mig tid til at være endnu mere forberedt. Og så ser det desværre også ud til at jeg ikke kan hjælpe ved en flytning som jeg ellers havde lovet :)
#128 Hvordan bliver en eksaminator forsinket? Det var da godt nok død irriterende, jeg forstår da godt at du gerne vil op hos den person i har haft hele tiden.
Jeg har lige en eksamen tilbage den 25. jeg vil egentlig bare gerne have det overstået i stedet for.
#129 Ja jeg synes også det er mærkeligt. Det er hendes fly der er blevet forsinket fra USA, så hun tidligst kan være i Danmark i morgen tidlig. Dog skulle hun måske have tænkt på at tage hjem søndag i stedet for.
#121 filmz-Kadann 17 år siden
Takker. :)
#122 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#123 tiany 17 år siden
Nu tror jeg, at jeg vil spille lidt mgs4 inden aftensmaden
#124 Guts 17 år siden
Gennemførte det lige igår. Og ja...det er sgu fedt. Synes grafkken er overdådig, især i mellemsekvenserne.
Det eneste kritikpunkt jeg har er at selve spilsekvenserne ikke er særlig lange før man bliver afbrudt af en mellemsekvens. Men ellers er det supergodt, og en dejlig afslutning på en god serie. Og du kan se frem til nogle rigtig fede nostalgiske ojeblikke og en rigtig fed reference til 1'eren mht. at skift disc.
#125 rockysds 17 år siden
#126 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#127 dolphinfriendly 17 år siden
Jeg er lige vågnet op for en kort stund. Faldt i søvn på sofaen efter at have set ekstra materialet af Gilliams "Baron Von Münchausen" film på BD, hvilket var super interessant. Den mand må godt nok være fantastisk besværlig at arbejde sammen med. Det til trods, bløder mit hjerte altid lidt når jeg tænker på "Lost in La Mancha"...suk.
#128 filmz-jonasgr 17 år siden
På den ene side er det irriterende i det jeg gerne bare vil have det overstået.
På den anden side så giver det mig tid til at være endnu mere forberedt. Og så ser det desværre også ud til at jeg ikke kan hjælpe ved en flytning som jeg ellers havde lovet :)
'Cause I'm evil"
#129 tiany 17 år siden
Det var da godt nok død irriterende, jeg forstår da godt at du gerne vil op hos den person i har haft hele tiden.
Jeg har lige en eksamen tilbage den 25. jeg vil egentlig bare gerne have det overstået i stedet for.
#130 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"