Har lige siddet og set TroldSpejlet, og jeg tror sgu lige at Stegelmann (Den Ufejlbarlige) netop har begået en fejl?! Fatter ikke det skulle overgå ham. Da han i slutningen af programmet nævnte store film i sommeren, nævner han (selvfølgelig) The Dark Knight, og i den forbindelse siger han at det er samme hold der lavede Batman Returns?!? Stegelmann du burde vide bedre.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#132 Ahh Som officiel Selvudnævnt Talerør for Stegelmann, kan jeg godt forklare denne self. store fejltagelse, som du tror du var viden til.
Det er fordi det er Stegelmann's Ferie Afløser Bjarne som var i det afsnit af Troldspejlet, Han afløser Jakob Stegelmann, når han lige skal ha noget fritid.
Det er lidt nok og vide hvornår det sker, hver gang "Stegelmann" siger noget forkert, så er det Bjarne i en Stegelmann dragt.
Vi kan sandelig ikke ha at folk går og tror den store Mand tager fejl, det var sandelig godt jeg lige kom forbi.
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder og genser en lille "dokumentar"-serie om Route 66 (er desværre mere reklame end dokumentar, men til tider kommer der lidt anekdoter frem).
To arbejdsdage tilbage inden sommerferien begynder, for dælen det bliver godt. Synes mit energi-niveau er ekstremt lavt for tiden, så det skal gøre godt med lidt fritid.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#131 dolphinfriendly 17 år siden
#132 Guts 17 år siden
Stegelmann du burde vide bedre.
#133 elwood 17 år siden
Det er fordi det er Stegelmann's Ferie Afløser Bjarne som var i det afsnit af Troldspejlet, Han afløser Jakob Stegelmann, når han lige skal ha noget fritid.
Det er lidt nok og vide hvornår det sker, hver gang "Stegelmann" siger noget forkert, så er det Bjarne i en Stegelmann dragt.
Vi kan sandelig ikke ha at folk går og tror den store Mand tager fejl, det var sandelig godt jeg lige kom forbi.
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#134 Guts 17 år siden
Tænkte nok der var en "logisk" forklaring. Ku heller ikke helt fatte at Guden ku begå menneskelige fejl.
Tak for rettelsen!
#135 elwood 17 år siden
#136 elwood 17 år siden
Magen til usmaglig kamufleret salgsreklame skal man lede længe efter grrr.
#137 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#138 elwood 17 år siden
#139 Bates 17 år siden
Perfekt! :)
#140 dyg 17 år siden
To arbejdsdage tilbage inden sommerferien begynder, for dælen det bliver godt. Synes mit energi-niveau er ekstremt lavt for tiden, så det skal gøre godt med lidt fritid.