Gravatar

#141 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Sidder og ser "Sleepless in Seattle" og savner familien :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#142 elwood 17 år siden

Sidder og glor på min filmsamling, hader når jeg har lyst til og se en film, og ikke kan beslutte mig til hvad jeg skal se.

Jeg er dog kommet frem til det er kobl hjernen fra film der skal ses, har lyst til noget lidt silly, sidder seriøs og overvejer Looney Toons Back in Action, er hel vild emd den måde WB tager pis på sig selv deri.

Oh det sku svært det her...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#143 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 142 Kender godt følelsen ... ligesom når jeg fx ved jeg har filmen, men ... den er på VHS ... og i 4:3 ;)

Efter jeg havde set The Fall of The Roman Empire igår fik jeg lyst til at se 55 Days at Peking - Fandt den, men i ovennævnte udgave :-/

Gravatar

#144 elwood 17 år siden

#143 VHS was that a real thing?

Hehe ejer ikke en VHS maskine, men derfor har jeg stadigvæk min The Blues Brothers Original VHS på hylden, og Dirty Dancing, men det nu mest fordi jeg synes det sjovt og sige jeg har Dirty Dancing på VHS til folk 8-)

Sidder btw stadigvæk og stirre på min hylde, nu bliver jeg snart desperart og lukker øjne og tager en, bare jeg ikke lander på 2001, så kommer jeg sku aldrig i seng 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#145 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 144 Har ca. 1200 VHS bl.a. en del gamle klassikere, der endnu ikke er udkommet på dvd/BD og som faktisk er skudt i 4:3 bl.a. den fremragende "The Cruel Sea".

Har 2 VHS maskiner så jeg kan ikke sige jeg ikke har muslihed for at se dem, men da flere af dem er arvet er det lidt svært at se dem uden at føle en hvis grad for sorg og savn.

Lidt sjov for 15 år siden var man stolt over sin LaserDisc/VHS samling, og så dem på samme måde som man ser og køber DVD'er og BD/HD-DVD i dag :)

Gravatar

#146 davenport 17 år siden

Jeg købte da specialudgaver på VHS. Nogle gange skulle de skaffes fra England, hvis man skulle have hifi stereo på :D

Jeg nåede aldrig laserdisk, men var dybt forelsket i den forløber for dvd som Phillips lavede. Kan ikke engang huske hvad den hed, men jeg har tit stået i Fona og set på det fantastiske billede. Man kunne vidst også få et par spil til den, men den slog aldrig igennem.

Min VHSmaskine (JVC til 5000,- for 10 år siden!!!) står parkeret hos de gamle, men den duer vidst stadig som den skal.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#147 filmz-Kadann 17 år siden

Jeg nåede faktisk at hoppe på LD-vognen, efter DVD var slået igennem, men det var kun p.g.a. biografudgaverne af den originale Star Wars trilogi og biografudgaven af Blade Runner. :)

VHS døde dog for mig i omkring 2000-2001, da min video døde. Så stod jeg overfor valget, om jeg skulle smide 1000 kr. på en ny, eller droppe VHS. Alle mine originale film blev pakket i poser, så fik min far lov til at gå dem igennem, derefter min onkel og resten røg til en af de der velgørenheds-bikse, som Røde Kors butikkerne.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#148 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Set i bagspejlet skulle man nok have slået til den gang dvd var nyt og man bl.a. i Videonetto og Accord i København kunne få 40 - 50 kr. for sine film.

Jeg er kommet af med stortset alle mine LaserDiscs, mens VHS'erne bruger jeg som regel nå de mindste i familien vil låne fx en Disney film, så går den istykker eller bliverder spildt et eller andet over dem gør det ikke så meget.

Regner dog at bruge noget af sommerferien på at rydde op i min musik og filmsamling og klargøre til min overgang til BD.

Gravatar

#149 dolphinfriendly 17 år siden

Efter en lille pause sidder jeg og skriver videre på anmeldelsen af "Across The Universe", jeg var inde og se tidligere på dagen - hvilket var en ganske positiv oplevelse i øvrigt.

Gravatar

#150 filmz-Bruce 17 år siden

#149 Ja det er det nemlig :)

Har købt et par nye kameraer til ferien hos min gode naboven, som tilfældigvis arbejder med foto. Så nu er datteren og jeg klar til ferien :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: