Min ekskærestes far forærede os engang nogle gamle fotoapparater, som vi brugte til pynt på hylderne. Da vi så gik fra hinanden fik hun arvestykkerne, men jeg fik lov til at beholde et specielt kamera, faren havde haft med hjem fra sit arbejde på et saudiarabisk hospital i 1980'erne.
Nu fandt jeg det lige igen i en kasse, og det viser sig, at det faktisk er et 20-30 år gammelt Leica - oven i købet en særlig model, der har været brugt til at tage ultranærbilleder bl.a. i forbindelse med obduktioner.
Leica er åbenbart stadigvæk penge værd, så jeg er da spændt på, om jeg kan finde et sted, jeg kan få noget for det.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Er begyndt og få bad case of feriesyge. Temperatur start 30'erne i Florida, thunderstorms, hot and humid. Der skal smæskes i mørk rom i Key West, mens ungerne hygger sig.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#151 filmz-Le Samouraï 17 år siden
Nu fandt jeg det lige igen i en kasse, og det viser sig, at det faktisk er et 20-30 år gammelt Leica - oven i købet en særlig model, der har været brugt til at tage ultranærbilleder bl.a. i forbindelse med obduktioner.
Leica er åbenbart stadigvæk penge værd, så jeg er da spændt på, om jeg kan finde et sted, jeg kan få noget for det.
#152 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
# 150 Ihh hvor er I altså bare heldige, ja I er ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#153 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#154 filmz-Bruce 17 år siden
#155 DarkLight 17 år siden
#156 filmz-Bruce 17 år siden
Er Clinten stadig med?
#157 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg har allerede hentet den tre gange. :D
#158 filmz-Bruce 17 år siden
#159 dyg 17 år siden
FEEERIEEEE!