Gravatar

#161 elwood 17 år siden

The Awesomebar lol!

med mindrer jeg hørte forkert, nej det er det de sagde.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#162 filmz-Kadann 17 år siden

http://fpn.dk/digitalt/tv_foto/article1367578.ece

Jeg har lige læst ovenstående anmeldelse af BD-afspillere og undrer mig lidt. Det er ikke helt umuligt at vinderen er en glimrende afspiller, men det lyder som om at man ikke har opgraderet PS3'eren, da jeg ikke kan se forskel på min PS3 og min XE1'er, når det kommer til dvd-afspilning og man nævner ikke noget om at PS3'eren understøtter DTS HD MA, eller at det stadig er den afspiller med bedst fremtidsmuligheder mht. opdateringer.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#163 filmz-jonasgr 17 år siden

Så har jeg fået svar fra LMU hvor de spørger om jeg har sendt min Erasmusansøgning, for de har kun modtaget min ansøgning til noget at bo i. Så nu skal jeg have sendt en ansøgning mere, som de ikke lige vedhæftede sidste gang. Det er lidt svært at vide at der er flere papirer man skal sende når de skriver "please find attached the application", så regner man ligesom med at det er den eneste man skal sende.

Så nu skal jeg finde en eller anden på SDU som vil underskrive at jeg er lovlig nok at sende afsted, hvilket jo er fedt midt i en eksamen. Og nu gider mit email program ikke at sende en email tilbage til LMU. Til gengæld ser det udtil at det ikke gør noget at jeg overskrider ansøgningsfristen som var den 15. Juni.

Og så har jeg fået at vide at min eksamen bliver den 24 Juni, så må vi jo se om hun gider komme til det den her gang. Der må da være en eller anden form for "straf" eller sådan noget for sådan en forseelse. Hvis vi de studenrende kommer for sent, så dumper vi. Når eksaminatorne kommer for sent, ja så er det bare ærgeligt. Man burde få en karakter højere end det de egentlig ville give for sådan en forseelse.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#164 elwood 17 år siden

Crystalstar1200, gjorde mig lige opmærksom på, eller rettere har lige fået læst det nu at Cyd Charisse, også er gået Bort damm flot kvinde, og en fantastisk Danser.

Husker hende tydligt fra Singin In The Rain... husker hende nok også best derfra, ved ike præcis hvorfor 8-)

Havde det ikke været fordi jeg lige havde fundet aftens film frem, så smed jeg Singin In The Rain på til minde om hende, det gør jeg så i weekenden istedet for.
Gravatar

#165 Bobby Singer 17 år siden

Sender positive tanker til en af mine venner, som ligger på hospitalet lige nu, jeg håber ham virkelig alt det bedste og god bedring.

Trist besked at få :(

Edit: Det værste er, at jeg på en eller anden måde føler en form for skyldfølelse, men jeg ved ikke helt hvorfor.
Idjit
Gravatar

#166 rockysds 17 år siden

Hvorfor folk skal stoppe med at kritisere Michael Bays instruktørstil. ;)

As for Michael Bay’s main directorial input to his lead actress, Megan had this to say: “His main note to me is just to look hot; so I try my best.”
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#167 elwood 17 år siden

#166 Awesome pussycat!

8-)
Gravatar

#168 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Har lige fået at vide mine øjne skal gennemgå en større behandling med dråber og andet skidt, så det bliver ikke til meget filmkiggerig de kommende 2 uger :(
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#169 mr gaijin 17 år siden

#168 Av. Det var en hård melding at få som movie buff. God bedring.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#170 dyg 17 år siden

Kufferten er pakket, nu venter jeg bare på at flyet skal lette, der er desværre 32 timer endnu :( Hold op det bliver lækkert at komme langt væk hjemmefra.

Noget af ventetiden bliver dræbt med David Attenborough's Life in Cold Blood serie sendt på BBC det sidste stykke tid. Den mand har vel næsten oplevet alt, hvad der er at opleve i dyrenes verden.

#168 - Føj da, så må du bare høre nogle gode scores i stedet :)

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: