Gravatar

#171 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 169 og 170 Takker ... Ja, godt det ikke er ørene også ;)

Lige hjemvendt fra lægevagten, da det var blevet værre og skal til omgående behandling dvs. om 2 timer - Hold kæft hvor er jeg bange lige nu og savner mine kone ad HT :..-(
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#172 filmz-Bruce 17 år siden

#171 Uha! :( God bedring og krydser fingre!!!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#173 tiany 17 år siden

Jeg laver absolut ingenting og sådan har det været det meste af ugen - går og venter på jeg skal op til den sidste eksamen i næste uge. Men eftersom den ikke kræver at jeg læser det vilde, har jeg brugt tiden på at finde mærkelig sider på internettet og spille mgs4.

I aften skal jeg dog i biografen med nogle veninder og se Sex and The City - ja vi er to uger efter alle andre, men vi har haft eksamer der var vigtigere - desværre.

Og så sidder jeg stadig og undre mig over fodboldkampen i går, hvorfor var det lige pludselig at tyskland skulle begynde at spille godt. Men så må jeg sætte min lid til at Kroatien banker Tyrkiet og derefter Tyskland igen.
Valar morghulis
Gravatar

#174 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 172 Thank I needed that ;)

Lige kommet hjem og hold fast, hvor har jeg ondt :...-( - skal fortsætte behandlingen de næste mange uger med bl.a. 5 gange dryp (har lige købt mig fattig i antibiotika og dråber - Øv !) hver dag og kontrol hver uge :-(
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#175 davenport 17 år siden

Øv, det lyder bare træls mand! God bedring med det!

Og god ferie til Nayze. :)

Afventer weekend. Vi skal have vores "plejebarn" det næste stykke tid, da hendes mor begynder kemo på mandag. Prognosen er ikke god, og vi er utrolig bange for hvad der sker.
Hvis det værste sker, skal den lille overdrages til faderen, som aldrig har set barnet, og har været ligeglad. Nu er han pludselig interesseret, og har vel myndigheden til det.
Men vi er villige til at adoptere pigen, desværre tror jeg chancerne er små.
Idf.: Er der nogen her der kan rådgive i denne situation?
Jeg tænker at faderen skal afskrive sig retten, og at sagen skal igennem statsamtet, men det tror jeg bare ikke han vil.
Det ér worst case, men desværre noget man bør overveje lige nu!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#176 lagoni 17 år siden

#174 - jeg håber du kommer hurtigt over, det kan være rigtig surt at skulle bekymre sig om sine øjne. Selv har jeg netop hentet nye briller for tredje gang efter min operation i november og ser underligt med dem, skal 'refokusere' hver gang jeg skal læse e.l. Fik at vide jeg lige skal prøve at vænne mig til dem, men tror det bliver svært.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#177 dyg 17 år siden

#174 - Det er godt nok ubehageligt, god bedring med det.

#175 - Mange tak. Vi kører forresten forbi Davenport på turen, skal vi hilse? Vi er godt nok et lille stykke fra, men vi kan da godt hilse alligevel :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#178 DarkLight 17 år siden

Jeg har brugt en ½ time, på at finde en sang udfra 2 ord: "Its raining..."

Nu er den [url= New York. Korsør.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#179 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Vildt! Har lige fået kontakt igen med en fyr, der var min bedste ven de sidste år i Sønderborg og de første i København. Siden gled kontakten ud, da han flyttede ind i et ret alternativt kollektiv i den anden ende af landet. Men jeg har længe tænkt på at kontakte ham igen. Han er godt nok 16 år ældre end mig, men vi har altid svinget godt sammen, været gode til at diskutere sammen, set de samme film og hørt den samme musik.

Nu har han lige fået mit nummer gennem mine forældre og ringet til mig, fordi han har tænkt på det samme. En anden af vores venner, som jeg heller ikke har set i 8 år, er i mellemtiden flyttet til USA og kommer hjem her i weekenden for at besøge venner og familien, så jeg er inviteret med.

Glæder mig helt vildt! Jeg er spændt på at se, om vi stadig kan sammen. Der sker jo tit det med gamle venner, som man pludseligt møder igen, at enten er man vidt forskellige steder i sit liv, eller også har man på mystisk vis fulgt en nogenlunde parallel udvikling og falder fuldstændigt ind i den gamle rytme igen. Jeg har før haft held med det sidste, så det håber jeg også sker denne gang. Jeg tager i hvert fald afsted et døgn før, "amerikaneren" lander, så min gamle ven og jeg kan få lidt tid sammen, forhåbentligt snakke liv og film og drikke noget rødvin.

#174 - Det lyder ikke for rart. God bedring!
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#180 Bobby Singer 17 år siden

WUHUUU! Den sidste eksamen er overstået og nu er der endelig ferie :)

Livet er herligt :D
Idjit

Skriv ny kommentar: