Jeg tog nogle billeder af det kamera, jeg nævnte i #151 og lagde dem op på et forum for Leica-samlere. Det ser ud til, at kamerahuset alene går for ml. €600-1200. Dertil kommer så en såkaldt Visoflex unit, der skulle kunne indbringe €200, og linsen. Nu skal jeg bare finde ud af, hvordan og hvor jeg skal sælge det hele. Så bliver der måske alligevel råd til lidt nyt grej snart :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
# 176 Det gør jeg også :-/ - Det er underligt så mærkelig man føler sig når man føler en så vigtig sans som synet. Siden sidste lørdag har kunnet se mindre og mindre, så i nat da det gik helt galt blev jeg godt nok bange. Jeg ved stadig ikke hvor længe, der kommer til at gå før jeg ser "normalt" igen, men håber jeg ikke skal så mange brilleskift igennem som dig. Lige nu gør det pokkers ondt på en underlig måde :-/
# 175 Jeg kan godt råde jer men pt. bliver det over telefonen, da jeg ikke kan holde ud at kigge for skærmen forlænge ad gangen, så du kan bare ringe, så kan vi snakke om sagen :)
Det er nok ikke stumfilm du kommer til at se flest af så. ;-) Just kidding... det skal selvfølglig nok vende, så du igen er klar til noget filmkiggeri.
Uhh - Guy Maddins "Brand Upon The Brain!" og Dreyers "Vampyr" er på vej i Criterion udgaver, så de blev lige forudbestilt. "My Winnipeg" bør snart være ude på DVD, en af de film jeg virkeligt glæder mig til at gense.
(Indsæt admin navn efter behov) "argg hvor træls jeg ikke kan finde et stik til min oplader... hmm den her ledning er vidst ike så vigtig..ryk! sådan nu kan jeg lade mobilen op"
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#181 filmz-Le Samouraï 17 år siden
Jeg tog nogle billeder af det kamera, jeg nævnte i #151 og lagde dem op på et forum for Leica-samlere. Det ser ud til, at kamerahuset alene går for ml. €600-1200. Dertil kommer så en såkaldt Visoflex unit, der skulle kunne indbringe €200, og linsen. Nu skal jeg bare finde ud af, hvordan og hvor jeg skal sælge det hele. Så bliver der måske alligevel råd til lidt nyt grej snart :-)
#182 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
# 175 Jeg kan godt råde jer men pt. bliver det over telefonen, da jeg ikke kan holde ud at kigge for skærmen forlænge ad gangen, så du kan bare ringe, så kan vi snakke om sagen :)
# 177 Tak og God ferie Nayze !
# 179 Tak :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#183 Benway 17 år siden
#184 Corgan 17 år siden
#182:
Damn, det lyder sgu ikke godt! Jeg håber virkelig at du snart kommer i bedring.
#185 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#186 Corgan 17 år siden
#185:
Det er nok ikke stumfilm du kommer til at se flest af så. ;-)
Just kidding... det skal selvfølglig nok vende, så du igen er klar til noget filmkiggeri.
#187 elwood 17 år siden
krise hehe 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#188 dolphinfriendly 17 år siden
#189 Corgan 17 år siden
#187:
Ja, hvad skete der lige?! Jeg var lige ved at panikke.
#190 elwood 17 år siden
Jeg var i panik 8-)
(Indsæt admin navn efter behov) "argg hvor træls jeg ikke kan finde et stik til min oplader... hmm den her ledning er vidst ike så vigtig..ryk! sådan nu kan jeg lade mobilen op"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"