men ja pænt irriterende, jeg troede først det var mit internet det var galt med, men det var kun filmz. Så var jeg ellers lige begyndt at tror at vi endelig fik den sagn omspundende nye version af filmz og at det var derfor de havde lukket det hele ned - men ak nej
#192 Det har jeg også altid troet, blev faktisk rimelig chokeret over at der ligefrem er beviser for at Duke Nukem Forever eksistere - jeg troede da at de minimum ville vente 10 år mere inden de udgav spillet :)
Den nye version af Filmz er sikkert også lige rundt om hjørnet, regner i hvert fald med at se den inden for de næste 5 år ;)
Lige kommet hjem efter min første arbejdsdag med 1/2 syn - Mine øjne er helt færdige - Er godt nok ikke til meget andet end lidt aftensmad og så på hoved i seng !
#191 tiany 17 år siden
men ja pænt irriterende, jeg troede først det var mit internet det var galt med, men det var kun filmz.
Så var jeg ellers lige begyndt at tror at vi endelig fik den sagn omspundende nye version af filmz og at det var derfor de havde lukket det hele ned - men ak nej
#192 DarkLight 17 år siden
#193 elwood 17 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#194 tiany 17 år siden
Den nye version af Filmz er sikkert også lige rundt om hjørnet, regner i hvert fald med at se den inden for de næste 5 år ;)
#195 elwood 17 år siden
#196 icetea 17 år siden
wooohooo wooohooo
wooohooo
wooohooo wooohooo
#197 elwood 17 år siden
Congrats!
Sidder og kigger på Pixeloo's blog, ret vilde ting han laver, hans Homer Simpson er ret vild, ligeså med Stewie og Niko Bellic fra GTA Iv og Mario.
Untooned
#198 dolphinfriendly 17 år siden
#199 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Lige kommet hjem efter min første arbejdsdag med 1/2 syn - Mine øjne er helt færdige - Er godt nok ikke til meget andet end lidt aftensmad og så på hoved i seng !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#200 elwood 17 år siden