Jeg er lettere forvirret som sædvanlig. Jeg tror hele tiden at mandag er søndag og at søndag er lørdag. Har lige siddet og udfyldt endnu en ansøgning ned til Tyskland og så ellers siddet og læst til den eksamen jeg skal til imorgen (7-9-13 for at jeg ikke kommer op i critical race theory) og så skal jeg finde nogle ansvarlige derude som vil sætte et stempel på at jeg er godkendt til at rejse ud af landet og så onsdag er det læge og så tandlæge torsdag og skulle et eller andet fredag som jeg ikke kan huske og så skal jeg agere flyttemand lørdag og hvad f..... var det nu jeg skulle søndag.
Men som min far ville sige det, "det må da være rart at have noget at give sig til".
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Sidder og kigger lidt Iphone, de kære apple folk har sku tænkt en del over tingene må man sige, nu virker min siemens fint nok stadigvæk (jeg er en af de måske få i DK der ikke har et Cam i min mobil, den bruges kun til SMS og opkald pt.)
Men Iphone ser da ud til og være et herligt stk. "legetøj" så måske det sku være den nye, når den her engang står af, men jeg vil slet ikke begydne og tænke i de tanker endnu, jeg faldt bare lige over nogle videoer med den.
ellers så går jeg og rydder lidt op som sagt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har det som om at jeg har spist et dusin sovepiller, men heldigvis har jeg da ferie.
Og så studsede jeg noget over min censor i dag. Der var et eller andet bekendt ved ham og det var ikke kun den tatovering han havde på halsen. Tror jeg har haft ham som censor før, men kan bare ikke lige huske det.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#201 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#202 filmz-Bruce 17 år siden
#203 filmz-jonasgr 17 år siden
Jeg er lettere forvirret som sædvanlig. Jeg tror hele tiden at mandag er søndag og at søndag er lørdag. Har lige siddet og udfyldt endnu en ansøgning ned til Tyskland og så ellers siddet og læst til den eksamen jeg skal til imorgen (7-9-13 for at jeg ikke kommer op i critical race theory) og så skal jeg finde nogle ansvarlige derude som vil sætte et stempel på at jeg er godkendt til at rejse ud af landet og så onsdag er det læge og så tandlæge torsdag og skulle et eller andet fredag som jeg ikke kan huske og så skal jeg agere flyttemand lørdag og hvad f..... var det nu jeg skulle søndag.
Men som min far ville sige det, "det må da være rart at have noget at give sig til".
'Cause I'm evil"
#204 elwood 17 år siden
Men Iphone ser da ud til og være et herligt stk. "legetøj" så måske det sku være den nye, når den her engang står af, men jeg vil slet ikke begydne og tænke i de tanker endnu, jeg faldt bare lige over nogle videoer med den.
ellers så går jeg og rydder lidt op som sagt 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#205 DarkLight 17 år siden
Ingen Firefly? Come on!?
#206 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#207 elwood 17 år siden
#208 filmz-jonasgr 17 år siden
Og så studsede jeg noget over min censor i dag. Der var et eller andet bekendt ved ham og det var ikke kun den tatovering han havde på halsen. Tror jeg har haft ham som censor før, men kan bare ikke lige huske det.
'Cause I'm evil"
#209 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#210 elwood 17 år siden