Det løb er vist kørt min alder taget i betragtning ;o) Det har formentlig også hjulpet lidt, at chefen kender min søster. Lidt nepotisme skader aldrig.
# 132 - tak.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Tillykke til alle der har noget at fejre. :) For mit vedkommende har jeg ferie i går og i dag, og skal slave rundt i hjemmebiografen. Nu håber jeg vejret holder i dag, for jeg skal hente 15 gipsplader, og det er ikke optimalt hvis der er skybrud. Vi har lige fundet ud af, at der ikke er noget galt med vores septitank, men at vores lokum ikke trækker ordentligt ud, fordi vandstanden i grøften ved siden af huset, har nået ekstreme højder. Jeg forventer snart at se Noahs Ark komme padlende ind fra højre..
Er der nogen der ved om man kan få kommunen til at tømme en grøft?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg er I et knaldhamrende godt humør i dag! Godt nok er jeg på arbejde, men det er fredag!! Og jeg skal IKKE arbejde over i dag!!! I aften skal jeg med lillemor og et hold venner i biffen og se ”Apocalypto”. Det sidste halve år har jeg glædet mig som et lille barn til den film, så det bliver spændende om den indfrier mine forventninger! I morgen har jeg FRI. Jeg skal bare hygge mig med ungerne og familien, da den står på familiefrokost hos min mormor! Søndag skal jeg godt nok på arbejde igen, men lige nu er der laaang tid til det…..
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#131 dyg 18 år siden
#132 wiseguy 18 år siden
#131 LOL ;o)
#133 tiny 18 år siden
Det løb er vist kørt min alder taget i betragtning ;o) Det har formentlig også hjulpet lidt, at chefen kender min søster. Lidt nepotisme skader aldrig.
# 132 - tak.
#134 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#135 filmz-herskegut 18 år siden
Tillykke med jobbet :)
Det ender jo snart med at hovedparten af filmz, ikke længere er studerende ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#136 chandler75 18 år siden
#137 dyg 18 år siden
Nu har ømheden ramt mine arme, det er jævnt træls at rykke rundt på dvd'er på øverste hylde :S
I aften vil jeg glo lidt mere Wallace & Gromit efterfulgt af Bagdad Cafe.
#138 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#139 davenport 18 år siden
For mit vedkommende har jeg ferie i går og i dag, og skal slave rundt i hjemmebiografen. Nu håber jeg vejret holder i dag, for jeg skal hente 15 gipsplader, og det er ikke optimalt hvis der er skybrud.
Vi har lige fundet ud af, at der ikke er noget galt med vores septitank, men at vores lokum ikke trækker ordentligt ud, fordi vandstanden i grøften ved siden af huset, har nået ekstreme højder. Jeg forventer snart at se Noahs Ark komme padlende ind fra højre..
Er der nogen der ved om man kan få kommunen til at tømme en grøft?
#140 wiseguy 18 år siden
Godt nok er jeg på arbejde, men det er fredag!! Og jeg skal IKKE arbejde over i dag!!!
I aften skal jeg med lillemor og et hold venner i biffen og se ”Apocalypto”. Det sidste halve år har jeg glædet mig som et lille barn til den film, så det bliver spændende om den indfrier mine forventninger!
I morgen har jeg FRI. Jeg skal bare hygge mig med ungerne og familien, da den står på familiefrokost hos min mormor!
Søndag skal jeg godt nok på arbejde igen, men lige nu er der laaang tid til det…..