Ved Statsforvaltningen Syddanmark (tidligere statsamt). Jeg skal behandle borgeres klagesager og på sigt forhåbentlig få lov til at sidde i en nyoprettet MATRIX-gruppe (man er vel filmnørd), der bl.a. skal sørge for praksisundersøgelser og formidling.
Jeg ser frem til at udvide min filmsamling betragteligt. Nu skal der til at stå Criterion-film på mine hylder....
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Tja, man bliver ikke ligefrem rig i det offentlige, men det er nok bedre end en SU? ;D Min ene kollega har udtalt: "Alt under 30.000 er en fornærmelse!"
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg klager nu ikke. Jeg skylder næsten ingen penge væk & så snart mit speciale bliver godkendt ligger startlønnen på mere end mine forældres løn. De har begge arbejdet for det danske sygehusvæsen i over 30 år. Og så er det jo billigt at bo i Sønderjylland...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Jeg har lige været nede på det nye jobcenter for, at søge om kontanthjælp. Det viste sig så, at de ikke behandlede ansøgninger om kontanthjælp i dag. Så det eneste jeg fik fat i var en blanket, som jeg så kan bruge weekenden på at udfylde.
I samme ombæring kan jeg så også søge efter et job.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Har lige været til dimission på skolen, så nu er jeg helt officielt færdig. Men nu vil jeg ind på Sherlock Holmes og drikke øl (nåeh ja, og se fodbold).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Rydder op til tonerne af The Ratpack hvor Sammy Davis Jr. synger She's Funny that way, men Frank og Dean gør hvad de kan for at spolere det for ham med små kommentare undervejs hehe.
Bagefter skal jeg måske lige lufte mit SLR lidt, og så skal der satme ses mere firefly tog lige hul på serien igår, og jeg var vild med den fra start af.
Humoren er lige mig, især var jeg færdig af grin over scenen
Med Mal der lige har fortalt Simon at Kaylee er død, scenen går herefter i lidt slowmotion, og man ser ham styrte ned til hende, men hun viser sig at være i live hvorefter han siger noget i retningen af "the Mans Pshycotic" Mens Mal står oppe ved sit crew og siger "i'm a bad man"
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nu har jeg lige været inde en tur i byen, tænkte at jeg lige så godt kunne skrive mig på ventelisten til en Wii, fandt ud af at jeg ville være nummer 8 på listen, men sørme om de ikke havde en på lageret jeg lige kunne få :-P Så nu er jeg blevet medlem af Wii!!! klubben :D
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#141 tiny 18 år siden
Ved Statsforvaltningen Syddanmark (tidligere statsamt). Jeg skal behandle borgeres klagesager og på sigt forhåbentlig få lov til at sidde i en nyoprettet MATRIX-gruppe (man er vel filmnørd), der bl.a. skal sørge for praksisundersøgelser og formidling.
Jeg ser frem til at udvide min filmsamling betragteligt. Nu skal der til at stå Criterion-film på mine hylder....
#142 davenport 18 år siden
Min ene kollega har udtalt: "Alt under 30.000 er en fornærmelse!"
#143 tiny 18 år siden
Jeg klager nu ikke. Jeg skylder næsten ingen penge væk & så snart mit speciale bliver godkendt ligger startlønnen på mere end mine forældres løn. De har begge arbejdet for det danske sygehusvæsen i over 30 år. Og så er det jo billigt at bo i Sønderjylland...
#144 dyg 18 år siden
#145 DarkLight 18 år siden
#146 filmz-jonasgr 18 år siden
I samme ombæring kan jeg så også søge efter et job.
'Cause I'm evil"
#147 dyg 18 år siden
#148 elwood 18 år siden
Bagefter skal jeg måske lige lufte mit SLR lidt, og så skal der satme ses mere firefly tog lige hul på serien igår, og jeg var vild med den fra start af.
Humoren er lige mig, især var jeg færdig af grin over scenen
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#149 DarkLight 18 år siden
Og den bliver kun bedre og bedre :)
#150 filmz-herskegut 18 år siden
Så nu er jeg blevet medlem af Wii!!! klubben :D
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.