Hmm, bruger du noget kryptering? Jeg har prøvet både med og uden, samt alle mulige kombinationer af de forskellige muligheder, uden noget positivt resultat :-/
Men skal i byen om snart, så jeg må jo kigge videre på det i morgen :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Er der nogen speciel grund til de nogle gange snakker kinesisk, får man det at vide senere, eller er det bare en sjov lille detalje som Joss Whedon har sat ind 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#151 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#152 elwood 18 år siden
lykke med det hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#153 dyg 18 år siden
Er lige kommet hjem fra Sherlock Holmes, og en fortjent 2-0 sejr til Liverpool. Sjældent har jeg da set Chelsea spille så elendigt.
#154 filmz-herskegut 18 år siden
hvordan har i fået jeres internet settings til at virke i Wii ? jeg kan ikke få hul igennem den.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#155 DarkLight 18 år siden
#156 filmz-herskegut 18 år siden
Jeg har prøvet både med og uden, samt alle mulige kombinationer af de forskellige muligheder, uden noget positivt resultat :-/
Men skal i byen om snart, så jeg må jo kigge videre på det i morgen :)
#157 dolphinfriendly 18 år siden
Hehe jeg har lige set katten Fnuggi ryge ned fra et træ, alletiders klip:
http://blog.tv2.dk/commy/entry52198.html
#158 DarkLight 18 år siden
#159 filmz-herskegut 18 år siden
Jeg vender tilbage i morgen, inde i konsoltråden ;)
#160 elwood 18 år siden
Er der nogen speciel grund til de nogle gange snakker kinesisk, får man det at vide senere, eller er det bare en sjov lille detalje som Joss Whedon har sat ind 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"