Frustration! Der er intet der virker på computeren (arbejde), mit skrivebord flyder, sagerne står stadig i kasser, folk ringer og alt er akut, desuden er der ingen kaffe. Jeg har sådan lyst til at ødelægge noget. Bare en lille skrøbelig ting af glas, der larmer rigtigt meget når den rammer gulvet..
Crystalstar - Ked af at høre det med din mor. Det er sku da noget træls noget!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
# 186 Takker - har næsten ikke sovet i nat eller rettere enormt dårligt, så jeg er vågnet som om jeg havde været en tur i byen :-/ nåh, jeg må hellere se at blive færdig og komme tilbage til på hospitalet igen :-/
Jeg sidder på jobbet og oplever, hvad vi har døbt: "mandagen fra helvede". Kunderne vælter ind, er sure, sagerne er svære, jeg har ondt i hovedet og føler mig særdeles crappy i dag, det har sneet og jeg har i dén grad lyst til at gå postal i dag.
Det er sjældent set, at det er MANDAG for en hel afdeling, på den måde som vi oplever i dag.
Per, hvis du får brug for at snakke, så kender du nummeret. :)
Jeg har lige gjort hovedrent og er nu meget stolt af mig selv. Jeg skal nu læse min (forhåbentlig fejlfri) opgave igennem en sidste gang og så har jeg egentlig ferie. Har købt light-popcorn, så der skal grovædes og ses film i aften.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
God fornøjelse. Det er sikkert velfortjent! Jeg har været på biblioteket og låne en masse bøger om at ompolstre møbler mm. Passer fint til alle de reklamepauser de desværre har fået indført på Kanal 4...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#181 filmz-Kadann 18 år siden
#182 Captain Vallo 18 år siden
Dén kan jeg sagtens slå, Kadann!
Jeg har lige siddet og set hele Anacondas - Hunt For The Blood Orchid!
Ha!
Ta' dén ...
Den sande definition på udtrykket 'skidt film' er hermed fastsat.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#183 elwood 18 år siden
Er lige netop blevet færdig med Serenity, efter jeg har set Firefly færdig som jeg startede på igår.
Har skrevet lidt om det i What we saw tråden.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#184 filmz-lbw 18 år siden
Den er 4,5 på imdb, så marginalt bedre en anacondas (4,3)... ;o)
#185 filmz-Kadann 18 år siden
Oh dear! Det lyder skidt.
#186 davenport 18 år siden
Der er intet der virker på computeren (arbejde), mit skrivebord flyder, sagerne står stadig i kasser, folk ringer og alt er akut, desuden er der ingen kaffe.
Jeg har sådan lyst til at ødelægge noget. Bare en lille skrøbelig ting af glas, der larmer rigtigt meget når den rammer gulvet..
Crystalstar - Ked af at høre det med din mor. Det er sku da noget træls noget!
#187 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#188 filmz-Kadann 18 år siden
Det er sjældent set, at det er MANDAG for en hel afdeling, på den måde som vi oplever i dag.
Per, hvis du får brug for at snakke, så kender du nummeret. :)
#189 lagoni 18 år siden
#190 tiny 18 år siden
God fornøjelse. Det er sikkert velfortjent! Jeg har været på biblioteket og låne en masse bøger om at ompolstre møbler mm. Passer fint til alle de reklamepauser de desværre har fået indført på Kanal 4...