Ja, det kunne være underholdende :) Jeg har fået nogle spisestole med forfærdelige grimme, slidte og knaldgrønne sæder; så det er bare dem, der skal skiftes...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Tøre op. Kaffemaskinen kørte temmelig langsomt så jeg afkalkede den, men det kunne den åbenbart ikke tåle for nu lækker den ret meget. Hvis ikke jeg var så koffeinhungrende, burde jeg sikkert lade den være...
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
er ved at lave lidt natmad, og så ser det ud til valget blev The Frighteners som filmen i aften, jeg kiggede kort på Deadwood, men jeg vidste at ligesom med Firefly så er det en serie jeg skal se i weekenden.
Nu har jeg jo også set en del af afsnittene på DR2 ligeindtil de der to "Con" Børn kom til byen, så der starter jeg fra i weekenden, og når den serie er set ja så er det American Gothic vi går igang med ja uha der er rigtig der serie tema hos mig for tiden.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#196 Jeg har hørt, at Little Britain er den serie som Ricky Gervais tager dybt pis på i Extras S2. Kan det passe, at der er masser af parykker, catch phrases og et laugh track/studio audience?
Jeg har ikke rigtig set Extras, men ja, der er masser af det du beskriver :) De to mænd bag har en eller anden ting med at klæde sig ud som damer eller bøsser, det er ret spøjst. Så et Comic Relief-afsnit med dem, hvor de har fået Robbie Williams til at klæde sig ud i en slags victoriansk damekjole med høj paryk, lille paraply og det hele - yndigt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Min bærbare stod af igår.. Eller den kan igen ikke finde netværket, selv om modem lyser og den reagerer hvis man hiver netkablet ud. Jeg fatter det ikke. Den virkede, blev slukket og så virkede det ikke mere. Hvorfor sker den slags? Hvis man kører en fejlfinding, så fanger den IP men sætter et ! i en gul trekant ved gateway. Jeg aner jo ikke hvad det betyder... En comal 80 gjorde da ikke den slags da jeg var dreng..
Er der ikke et sted hvor de forærer computere væk? Bare en lille syg en, jeg selv kan smide noget grej i..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#191 lagoni 18 år siden
#192 tiny 18 år siden
Jeg har fået nogle spisestole med forfærdelige grimme, slidte og knaldgrønne sæder; så det er bare dem, der skal skiftes...
#193 filmz-sanjo 18 år siden
#194 Benway 18 år siden
#195 elwood 18 år siden
Nu har jeg jo også set en del af afsnittene på DR2 ligeindtil de der to "Con" Børn kom til byen, så der starter jeg fra i weekenden, og når den serie er set ja så er det American Gothic vi går igang med ja uha der er rigtig der serie tema hos mig for tiden.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#196 lagoni 18 år siden
#197 mr gaijin 18 år siden
#198 lagoni 18 år siden
#199 filmz-herskegut 18 år siden
Is he havin' a Laugh ? :-D
Har selv lige fået set Extras, rigtig fornøjelig serie, bare trist at serien har så få afsnit.
#196 Light popcorn?? :S
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#200 davenport 18 år siden
Min bærbare stod af igår.. Eller den kan igen ikke finde netværket, selv om modem lyser og den reagerer hvis man hiver netkablet ud. Jeg fatter det ikke. Den virkede, blev slukket og så virkede det ikke mere.
Hvorfor sker den slags?
Hvis man kører en fejlfinding, så fanger den IP men sætter et ! i en gul trekant ved gateway. Jeg aner jo ikke hvad det betyder...
En comal 80 gjorde da ikke den slags da jeg var dreng..
Er der ikke et sted hvor de forærer computere væk? Bare en lille syg en, jeg selv kan smide noget grej i..