Planen er at se Oscar der... Eller rettere var, for jeg har ikke tv2 film, så det er ikke sikkert det bliver til noget. Nu er det heller ikke sikkert den bliver færdig til det, men det ville da være dejligt. Jeg ved ikke hvor lang tid det kan tage endnu. Der er egentlig ikke så meget der mangler, men alligevel gør der, når jeg mangler materialer og kompetente håndværkere. Men der sker efter alt at dømme noget lørdag, da tømren kommer tilbage der, og så håber jeg at vi når rigtig langt. Derefter skal alt gips spartles igen, og det skal have grunder. Loftet skal males og der skal tapet op på væggene. Det bliver nok dyrt at købe tapet og tæppe til et rum på 18x5x2,5 meter, der er delt oven ikøbet. Men det har efterhånden taget så lang tid, at jeg ikke har sat forventningerne op efter nogen dato. Det var jo meningen at det skulle tage ca. 1½ måned. Nu har det taget sigen 15. juli.....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er blevet tilbudt en lejlighed, men er i syv sind om hvorvidt jeg skal tage den. Det er bestemt ikke mit førstevalg, men på den anden side, så kan jeg vel ikke være sikker på, at jeg får tilbudt noget bedre inden jeg bliver smidt ud her :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Er nærmest lykkelig. Har fået mulighed for at erhverve mig JVC's nye projektor omkring april med ca. 1/5 fratrukket salgsprisen i Danmark. Livet er skønt! Ihvertfald lige nu!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg er helt fortumlet i mit hovede, efter en dag med Srilankansk og Vietnamesisk og om lidt arabisk.. Man kommer godt nok i kontakt med mange nationaliteter på sådan en almindelig torsdag.. :) Nu må den godt blive 17.30 snart...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
God dag idag. Den startede med, at jeg endelig kunne komme i de cowboybukser, der var målet, da jeg startede med at løbe i foråret :) Og ja, jeg kan også lukke den øverste knap og sidde ned i dem.... Så har jeg været i banken & få det lån, jeg gerne ville have. De næste dage skal derfor gå med shopping, shopping, shopping :) Er allerede startet bla en forudbestilling på Half Nelson :) :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#218 Desværre nej :) Jeg er faldet i løn siden 2001 :)
#219 Tillykke :) På tide du lever op til dit nick! Og så har du undgået, at vi har kaldt dig "huge" imens ;) Spar nu på pengene, så der bliver råd til lidt i AV-connections nye hjemmebio butik i Sønderborg!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#211 davenport 18 år siden
Derefter skal alt gips spartles igen, og det skal have grunder. Loftet skal males og der skal tapet op på væggene.
Det bliver nok dyrt at købe tapet og tæppe til et rum på 18x5x2,5 meter, der er delt oven ikøbet.
Men det har efterhånden taget så lang tid, at jeg ikke har sat forventningerne op efter nogen dato. Det var jo meningen at det skulle tage ca. 1½ måned. Nu har det taget sigen 15. juli.....
#212 davenport 18 år siden
Jeg kommer hjem, det virker stadig ikke, og så lige pludslig virker det igen....? ´O.o`
Nu tør jeg jo ikke slukke....
#213 dyg 18 år siden
#214 filmz-Bruce 18 år siden
#215 filmz-sanjo 18 år siden
#216 davenport 18 år siden
Nu må den godt blive 17.30 snart...
#217 filmz-Bruce 18 år siden
#218 davenport 18 år siden
#219 tiny 18 år siden
Den startede med, at jeg endelig kunne komme i de cowboybukser, der var målet, da jeg startede med at løbe i foråret :) Og ja, jeg kan også lukke den øverste knap og sidde ned i dem....
Så har jeg været i banken & få det lån, jeg gerne ville have. De næste dage skal derfor gå med shopping, shopping, shopping :) Er allerede startet bla en forudbestilling på Half Nelson :) :)
#220 filmz-Bruce 18 år siden
#219 Tillykke :) På tide du lever op til dit nick! Og så har du undgået, at vi har kaldt dig "huge" imens ;) Spar nu på pengene, så der bliver råd til lidt i AV-connections nye hjemmebio butik i Sønderborg!!!