damm den er ond jeg har fundet 2 (2 og nr. 4) måske 3 af dem 8'eren kan det ikke være den der kevin costner baseball film, jeg tænkte først på den med Tom Hanks og madonna, men det ligner ikke lige kvindeformer.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
haha jo nu siger du IT det er korrekt, men hvis du begynder at spørge hvad vi har lov til takket være den fantastiske Region, så vil du ikke kalde os en IT afdeling, og da slet ikke service afdelingen.
Prøv og forstil dig en bruger ringer med et akut problem, som de sidder med nu og her, og vi så opretter en sag med prioblemet og siger vi vender tilbage.
I det gode gamle amt ville det ha været sådan, har du et problem ja så gik der lige et par minutter så kunne vi vende tilbage med løsningen, hvis da ikke vi lige kunne ordne det på stedet.
Det er så trist udvikling, og jeg håber inderligt snart de får øjene op og ser at man ikke kan drive en Service afdeling på den måde.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jo de har såmænd en IT adf. men jeg tror de værger sig ved at give konsulentbistand til os som private. De er også meget kort for hovedet og meget meget formelle, når man henvender sig med noget. Jeg ville bare ønske at jeg vidste mere om computere, så jeg kunne løse den slags småproblemer selv. Det er sikkert bare et felt der er afkrydset forkert. Jeg ved ikke engang hvad en gateway er, andet end den rumstation i Aliens ;)
Way det sneer her i Kolding, det vælter simpelthen ned. Det skal nok give problemer i eftermiddag!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#203 lyder jo som noget af en forringelse af den service, havde egentlig troet at det foregik som det gjorde på Amtsgården i gamle dage. Det er ikke nemt at være IT mand idag :P
#200 Hvis det er, så skal jeg til Åbenraa i morgen, jeg har nok ikke meget andet at lave på tilbagevejen, hvis det er du vil have en hånd med den maskine :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Oh, det lyder godt! Det er værdsat :) Problem: Jeg er først færdig på arbejde kl. 17.30 fordi vi har længe åbent om torsdagen.. Og så skal jeg hjem, så jeg er først hjemme 18.30 - 19 stykker.
Har lige være ude og løbe. Det var koldt - men dejligt frisk. Jeg kommer til at savne at kunne løbe en tur sidst på formiddagen, når jeg starter på arbejde om en uge :(
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Jeg regner så med at være i Kolding omkring en 13-14 tiden.. Mere hvis du havde den med på arbejde, kunne jeg lige køre forbi og lave et hurtigt kig :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Jeg har godt nok samtaler på det tidspunkt, som jeg ikke kan aflyse, da der er indkaldt tolk... Ellers var det jo et tilbud, man næsten ikke kunne sige nej til. Der er nok ikke så meget at gøre i morgen. Jeg tror også det er noget bøvl hjemme, der er med til at lave problemet. (Men det er jo kun noget jeg tror!) Ellers er det nok maskinen, en gammel Amitech, der bare er worn out. Jeg tror jeg vil have en ny, men har bare ikke penge til det, da hjemmebioen skal udstyres med tapet og gulvtæppe i feb.
Men mange tak for tjenestevilligheden :D
#201 elwood 18 år siden
damm den er ond jeg har fundet 2 (2 og nr. 4) måske 3 af dem 8'eren kan det ikke være den der kevin costner baseball film, jeg tænkte først på den med Tom Hanks og madonna, men det ligner ikke lige kvindeformer.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#202 filmz-herskegut 18 år siden
Har i ikke en IT afdeling ude hvor du arbejder? de fleste it folk vil da gerne lige bruge nogen minutter på at kigge på en bærbar.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#203 elwood 18 år siden
Prøv og forstil dig en bruger ringer med et akut problem, som de sidder med nu og her, og vi så opretter en sag med prioblemet og siger vi vender tilbage.
I det gode gamle amt ville det ha været sådan, har du et problem ja så gik der lige et par minutter så kunne vi vende tilbage med løsningen, hvis da ikke vi lige kunne ordne det på stedet.
Det er så trist udvikling, og jeg håber inderligt snart de får øjene op og ser at man ikke kan drive en Service afdeling på den måde.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#204 davenport 18 år siden
Jeg ville bare ønske at jeg vidste mere om computere, så jeg kunne løse den slags småproblemer selv. Det er sikkert bare et felt der er afkrydset forkert. Jeg ved ikke engang hvad en gateway er, andet end den rumstation i Aliens ;)
Way det sneer her i Kolding, det vælter simpelthen ned. Det skal nok give problemer i eftermiddag!
#205 filmz-herskegut 18 år siden
lyder jo som noget af en forringelse af den service, havde egentlig troet at det foregik som det gjorde på Amtsgården i gamle dage. Det er ikke nemt at være IT mand idag :P
Hvis det er, så skal jeg til Åbenraa i morgen, jeg har nok ikke meget andet at lave på tilbagevejen, hvis det er du vil have en hånd med den maskine :)
#206 davenport 18 år siden
Problem: Jeg er først færdig på arbejde kl. 17.30 fordi vi har længe åbent om torsdagen.. Og så skal jeg hjem, så jeg er først hjemme 18.30 - 19 stykker.
#207 tiny 18 år siden
#208 filmz-herskegut 18 år siden
#209 davenport 18 år siden
Jeg tror også det er noget bøvl hjemme, der er med til at lave problemet. (Men det er jo kun noget jeg tror!)
Ellers er det nok maskinen, en gammel Amitech, der bare er worn out.
Jeg tror jeg vil have en ny, men har bare ikke penge til det, da hjemmebioen skal udstyres med tapet og gulvtæppe i feb.
Men mange tak for tjenestevilligheden :D
#210 filmz-herskegut 18 år siden
Eller du afholder måske Oscars der :P ?