Hehe, men gik nu heller ikke ud fra, at du var så zombie-tovlig?
Havde du ellers en god dag i går? :)
Hallo? Var det ikke dig og mig der LAVEDE en zombiefilm i vores zommerferie???? :-)
Men, ja det var en fin dag. Lidt rotoscoping, lidt Bones-dinner, lidt mænd der kigger på geder og lidt Gladiator special features. Ingen familie - dem udskyder vi lige lidt :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Hallo? Var det ikke dig og mig der LAVEDE en zombiefilm i vores zommerferie???? :-)
Yeah, I know - synes bare, jeg forstod på det, at genren som sådan ikke interesserede dig så meget, men mere muligheden for, hvad man kunne fortælle med den. Eller noget. Som jeg nok har misforstået så. :)
Hehe, zommerferie ... Det var sgu en spas uge. Jeg er spændt på at se hele samlingen (og selvfølgelig især det endelige resultat af vores eget slid - som allerede ser fint ud). Det er jo klart, at den skal på programmet til en Z-dag, når den udkommer. :)
gi-jones (14937) skrev:
lidt Bones-dinner, lidt mænd der kigger på geder
Er begge dele anbefalelsesværdige?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#14931 Twister 16 år siden
Nu slapper jeg af til klovn og efter det skal jeg se venner. Måske slutter jeg af med et afsnit Scrubs inden jeg går i seng. nu må vi se :)
#14932 jessup 16 år siden
#14933 filmz-Bruce 16 år siden
DFI
Ridley Scott skal åbenbart genindspille den!
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=60...
#14934 Twister 16 år siden
Sendes det på en dansk kanal eller ser du det over en stream fra nettet?
#14935 jessup 16 år siden
http://filmz.dk/forum/tagwall/golden-globe-livestr...
#14936 filmz-jonasgr 16 år siden
Der er nogle ret flotte i mellem.
'Cause I'm evil"
#14937 gi-jones 16 år siden
Men, ja det var en fin dag. Lidt rotoscoping, lidt Bones-dinner, lidt mænd der kigger på geder og lidt Gladiator special features. Ingen familie - dem udskyder vi lige lidt :)
#14938 Highland Park 16 år siden
Arbejder du så ikke længere på højskolen, eller er det hende, der er flyttet ind hos dig?
#14939 evermind 16 år siden
Yeah, I know - synes bare, jeg forstod på det, at genren som sådan ikke interesserede dig så meget, men mere muligheden for, hvad man kunne fortælle med den. Eller noget. Som jeg nok har misforstået så. :)
Hehe, zommerferie ... Det var sgu en spas uge. Jeg er spændt på at se hele samlingen (og selvfølgelig især det endelige resultat af vores eget slid - som allerede ser fint ud). Det er jo klart, at den skal på programmet til en Z-dag, når den udkommer. :)
Er begge dele anbefalelsesværdige?
#14940 filmz-jonasgr 16 år siden
Og ser nok Golden Globe alligevel.
Damn you brain !
'Cause I'm evil"