har lige haft en mærkelig drøm jeg var inde i Blockbuster og fandt en film der hed Polle fra snave - på afveje og den kostede 1 kr. jeg købte den. da jeg kom hjem så jeg traileren til den, det handlede om en planteforsker (Nicolaj Kopernikus) i brazilien, midt i hans forskning, kommer han ind på en narkobarons teritorium, også bliver han jagte af narkobaronens trofaste mand (Ole Testrup) fordi planteforskeren har set for meget, i planteforskerens flugt, støder han ind på en ret så mærkelig mand Polle fra Snave (Thure Lindhart) og nu skal Polle hjælpe planteforskeren ud af landet inden han bliver fanget af narkobaronens vagter som er overalt i hele landet.
det undrer mig at jeg har så meget fantasi til at drømme om at Thure Lindhart skal spille Polle fra Snave? men det er jo dansk film ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Nåja, hvis det er for 2 er det måske ikke så voldsomt - vi plejer at bruge ca. 25.000 for 2 i 14 dage - og så kommer I også til at leve godt :p Men storbyerne er jo også de dyreste at bo/leve i - moteller langs hoved- og motorveje er langt billigere.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Sidder og funderer over en måde hvorpå jeg kan få købt nogle Terry Gilliam film til minimal pris! Har virkelig lyst til at se nogle af hans film (specielt twelve monkeys og Brazil) efter jeg var inde og så The imaginarium of doctor parnassus.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Sidder og stener over national melodier på Youtube...er lidt nationalromantisk hvad det angår. Det stammer sikkert fra utallige timer brugt på World Games, Winter Games og Summer Games på C64..:)
En af favoritterne er helt sikkert o, Canada, men har set det her klip en hel del gange efterhånden:
Fuck. Jeg har lige fået et brev fra banken om at mit Visakort er blevet spærret, da uvedkommende har fået kendskab til kortoplysningerne. Og der er blevet bestilt et nyt til mig.
edit: heldigvis er der da ikke blevet hævet noget på kortet.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#15611 MOVIE1000 16 år siden
jeg var inde i Blockbuster og fandt en film der hed Polle fra snave - på afveje og den kostede 1 kr. jeg købte den.
da jeg kom hjem så jeg traileren til den, det handlede om en planteforsker (Nicolaj Kopernikus) i brazilien, midt i hans forskning, kommer han ind på en narkobarons teritorium, også bliver han jagte af narkobaronens trofaste mand (Ole Testrup) fordi planteforskeren har set for meget, i planteforskerens flugt, støder han ind på en ret så mærkelig mand Polle fra Snave (Thure Lindhart) og nu skal Polle hjælpe planteforskeren ud af landet inden han bliver fanget af narkobaronens vagter som er overalt i hele landet.
det undrer mig at jeg har så meget fantasi til at drømme om at Thure Lindhart skal spille Polle fra Snave? men det er jo dansk film ;)
#15612 wimmie 16 år siden
Nåja, hvis det er for 2 er det måske ikke så voldsomt - vi plejer at bruge ca. 25.000 for 2 i 14 dage - og så kommer I også til at leve godt :p
Men storbyerne er jo også de dyreste at bo/leve i - moteller langs hoved- og motorveje er langt billigere.
#15613 tiany 16 år siden
#15614 gi-jones 16 år siden
#15615 Twister 16 år siden
#15616 filmz-Utyske 16 år siden
Hvis du kan finde denne dobbeltpakke et andet sted, er der jo et par film at ta' fat på til en billig pris:
http://cdon.dk/film/12_monkeys_%2f_fear_and_loathi...
#15617 Skeloboy 16 år siden
Vil dog lige anbefale Fear And Loathing In Las Vegas også, en af mine all-time favoritter.
Monthy Python & The Holy Grail og Meaning of Life er selvfølgelig selvskrevne..;)
#15618 Skeloboy 16 år siden
En af favoritterne er helt sikkert o, Canada, men har set det her klip en hel del gange efterhånden:
Der er så meget følelse langt ind i den sang.
#15619 filmz-Utyske 16 år siden
Dog er "Fear & Loathing.." jo ikke en Gilliam-film som sådan. :)
Jo, den har sine små momenter af hans, men han kom jo så sent ind i processen, at det er begrænset hvor meget han kunne påvirke filmen.
#15620 filmz-jonasgr 16 år siden
edit: heldigvis er der da ikke blevet hævet noget på kortet.
'Cause I'm evil"