#15614 - Vi fik et godt tilbud (hjemmefra igennem en af mine venners faders firma) ved Alamo, der lød på $1000 incl. one-way charge. Bilen var en stor Toyota Highlander, der var utrolig behagelig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#15614 - Vi fik et godt tilbud (hjemmefra igennem en af mine venners faders firma) ved Alamo, der lød på $1000 incl. one-way charge. Bilen var en stor Toyota Highlander, der var utrolig behagelig.
Ikke dårligt. Umiddelbart skal man betale $500 alene i one-way charge hos Alamo som det er nu. Nogen idé om hvordan det tilbud kom i stand? Kan man krejle sig til noget ved at ringe til dem måske?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg har kørt fra New York til Miami. Vi lejede en RV, men det var privat gennem en nordmand min grandonkel kender, så det var en lidt anden sag. Der er noget med, at der er en speciel, landsdækkende (dyr) rate for at leje en RV. Men det var ret billigt at stoppe på de forskellige pladser, der ligger overalt. Så skal man bare lige kunne tumle en 18 fods camper og ha pappet til det. Vi kørte 2 uger, og var den sidste uge i Florida og slappede af.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#15623 - Nå, det får du nok ikke meget ud af. Det gik igennem føromtaltes firma, samt yderligere igennem en af firmaets tyske leverandører, hvor de kunne tiltuske sig et rigtigt godt tilbud.
Så det bunder vel i, at tyskerne er stor-kunder ved Alamo, så de jo nok får nogle helt andre priser.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Sidder og stener over national melodier på Youtube...er lidt nationalromantisk hvad det angår. Det stammer sikkert fra utallige timer brugt på World Games, Winter Games og Summer Games på C64..:)
Haha, dem har jeg godt nok også brugt mange timer på. Epyx ftw!
Drikker kaffe og lytter til Nina Simone.
Fik lige gaflet mig selvtægtsfilmen SAVAGE STREETS i 2-disk-udgaven fra BCI. Den udgik for over et år siden og koster nu op mod $100 brugt på eBay. Jeg fik den heldigvis temmelige meget billigere hos en flink canadier, der oven i købet er gået med på alle mine krav om ekstra indpakning. Det er bare så ærgerligt, når man får fat på en sjælden DVD i ny stand, for derefter at få den smadret og/ eller ridset i posten.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#15621 dyg 16 år siden
#15622 Twister 16 år siden
Tak for linket. Jeg kigger på det :)
Har set Twelve Monkeys (elsker den), men mangler at se Brazil.
#15623 gi-jones 16 år siden
Ikke dårligt. Umiddelbart skal man betale $500 alene i one-way charge hos Alamo som det er nu. Nogen idé om hvordan det tilbud kom i stand? Kan man krejle sig til noget ved at ringe til dem måske?
#15624 dyg 16 år siden
#15625 davenport 16 år siden
Men det var ret billigt at stoppe på de forskellige pladser, der ligger overalt. Så skal man bare lige kunne tumle en 18 fods camper og ha pappet til det.
Vi kørte 2 uger, og var den sidste uge i Florida og slappede af.
#15626 dyg 16 år siden
Så det bunder vel i, at tyskerne er stor-kunder ved Alamo, så de jo nok får nogle helt andre priser.
#15627 gi-jones 16 år siden
@davenport: Jeg tror en RV er i overkanten :) Men måske noget telt-camping kunne formindske omkostningerne.
#15628 davenport 16 år siden
#15629 Thomsen 16 år siden
Haha, dem har jeg godt nok også brugt mange timer på. Epyx ftw!
Drikker kaffe og lytter til Nina Simone.
Fik lige gaflet mig selvtægtsfilmen SAVAGE STREETS i 2-disk-udgaven fra BCI. Den udgik for over et år siden og koster nu op mod $100 brugt på eBay. Jeg fik den heldigvis temmelige meget billigere hos en flink canadier, der oven i købet er gået med på alle mine krav om ekstra indpakning. Det er bare så ærgerligt, når man får fat på en sjælden DVD i ny stand, for derefter at få den smadret og/ eller ridset i posten.
#15630 davenport 16 år siden