Gravatar

#5011 lagoni 15 år siden

Jeg er godt i gang med at downloade 80'er-musik og andet godt på TDC Play, så forstyrrer lige hele huset med min knap så skønne karaoke til Total Eclipse of The heart.

Så inspirerede bruce mig lige til at finde lidt Elvis Costello, alt for længe siden jeg har hørt noget med ham.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5012 mr gaijin 15 år siden

bruce (4997) skrev:
Men ser man historisk på det, så er det i de hårde tider, den bedste kunst laves og de bedste tanker tænkes


Ja, det er i hvert fald vigtigt at holde fast i lyspunkterne, når det ser sortest ud.

#4998 Det vigtigste er vel også at finde ud af, hvad du har lyst til at skrive om. Så kan man altid afgrænse senere.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#5013 filmz-www.forumedia.dk 15 år siden

Jeg sidder lige nu og laver lidt på min nye hjemmeside www.forumedia.dk

Ellers laver jeg ikke det vilde. Sidder og keder mig i skolen
Gravatar

#5014 HonoDelLoce 15 år siden

Sidder og undrer mig over hvordan helvede klokken allerede kan være 10 ?

Ja ja, jeg ved godt at jeg selv er delvis skyld i tidstabet da jeg kom for sent op og først mødte ind kl lidt over 8.. Men hvordan helvede kan den allerede være ti?

Jeg tror s'gu der har været aliens involveret, du ! *synes jeg hører en svag fløjte-melodi i baggrunden*
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5015 Takfornu 15 år siden

# 4990 og 4992 Uff - ja, krisen banker på alle steder kæmper pt. med arbejde 2 om rettighederne til uudgivet materiale :-/

10 % er mange - vi oplevede for et par år siden ca 20% dvs. hver 5. medarbejder skulle væk og nu er der ansættelsesstop, mens der er stadig mange opgaver der skal løses ... Stress - stress - stress !!!

Regeringen har skabt en helt ny klasse med deres økonomiske politik og er temmlig bekymret for de unges start på livet, og kan godt frygt at en gruppe bliver helt tabt.

Sidder ellers og kigge på diverse salgsopstillinger på hus hjemme i USA - Hold fast hvor er priserne bare faldet de sidste måneder - Wow ! - Bare jeg kunne tage min nuværende løn og lidt til med til USA ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#5016 Takfornu 15 år siden

@ Elwood - Sad i går aftes og lyttede til Tony, Frankie og Diana efter vores snak - se det var kræs :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#5017 elwood 15 år siden

Er lige kommet lidt til hægterne igen, startede dagen ud med og falde på den åbenbare glatte asfalt ikke bare på r... men hele den lange side så at sige, nåede heldvigvis og afbøde for faldet så hovedet ikke blev udsat. på vej ned til bilen til arbejde, så jeg har ligget og og ømmet mig indtil videre, men nu humper jeg lidt rundt, for lige og få noget mad, må se om jeg kommer til hægterne i løbet af aften.

Hvor jeg sådan set havde planer, men det går bedre nu så jeg er fortrøstningsfuld 8-)

#5016 Er det ikke altid det 8-)
Dem og så Sammy Davis Jr. og Dean Martin, jeg kan stadigvæk grine af Dean og Franks små kommentar hver gang Sammy vil til og synge en smuk sang.

Sammy "what is this thing called love..."

Dean "Mann if you don't know then we're all dead"

Mener det er sådan "samtalen" går.

#5010 Nej den tror jeg ikke lige jeg har, den står hvertfald ik blandt mine cd'er, det må jeg lige få set på.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5018 wiseguy 15 år siden

#5000 he he måske sender de dig en t-shirt ;o)

Personligt jubler jeg over at jeg nu er officielt er gået på ferie :o) Wooosaaahh :o)

og samtidig undrer jeg mig over hva' fanden der lige skete med det indlæg jeg lige postede i HD Heads up tråden - det forsvandt????
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#5019 davenport 15 år siden

Så blev det sku da weekend!
Mit hold evaluerede i dag, og jeg fik en personlig "benchmark" på 4.8 ud af 6 mulige, men evalueringen indbefatter også ting som lokaler, it, egen motivation osv., så jeg er nogenlunde tilfreds.
Så inden længe står den på tur hjem, og (forhåbentlig) en afslappende aften i familiendanmark-regi med x-faktor og et glas vin... (Jeg er ved at være gammel)
Måske noget WoW i nat, har en del på AH, som jeg skal se om der er kommet mønt på..
Måske lige forbedre mine herbskills, så jeg kan lave nogle bedre potions... (Sort snak?)

god weekend :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5020 DarkLight 15 år siden

#5019, velkommen tilbage? Sad netop og tænkte på om du var faldet i et hul :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: