Gravatar

#5021 filmz-Bruce 15 år siden

#5019 Herpes ... portionsanrettet? Giftigt!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5022 dyg 15 år siden

#5018 - Jeg venter stadigvæk på den vi blev lovet ifm betatesten :)

Er lige blevet færdig med et 4-dages kursus i COSMIC Function Points, og hold da kæft hvor har det været kedeligt. Nu skal vi desværre til at bruge function points i størrelses-estimering af alle vores opgaver... Fy for pokker.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5023 elwood 15 år siden

sidder lige og zapper lidt mellem alle de mange film der er på tv pt. mens jeg "nyder" en af mine økologiske Colaer (det smager sjovt) mens jeg ærvgre mig lidt over aften der ikke blev hel som jeg havde forventet, på grund af uforudsete begivenheder.

Oh well imorgen skal jeg ind i byen en kort tur, så det går forhåbentlig bedre.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5024 mr gaijin 15 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra en aften med rigelige mængder alkohol. Jeg er i hvert fald kommet hjem med et mindre vejskilt under armen, uden at jeg kan komme i tanke om, hvordan det gik for sig. Jeg må hellere lægge mig til at sove snart. God nat!
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#5025 elwood 15 år siden

hehe vejskilt det plajer værer noget folk slæber med hjem efter grøn koncert, det hvertfald der jeg har oplevet fænomenet 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5026 gi-jones 15 år siden

Jeg forstår ikke hvad det er for en sær tiltrækningskraft der findes imellem fulde mennesker og vejskilte. Det er lidt som om at man ikke er en ordentlig sut med mindre man lige napper et Parkering Forbudt med hjem :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5027 mr gaijin 15 år siden

Nnn... Tømmermænd.

Det var forresten bare et knækket bræt til afmarkering af et vejarbejdeområde, der lå på vejen foran mig. Så det skulle jeg da samle op og have med hjem. Det er jo sund fornuft, hvis man har en tårnhøj promille :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#5028 tranberg 15 år siden

Spiller GTA IV - HELICOPTER BATTLES!
The end is closest to the beginning
Gravatar

#5029 Highland Park 15 år siden

Rockysds (4978) skrev:
@Highland Park

Jeg har godt nok ikke modtaget pakken endnu, men Book Depository har hævet pengene og afsendt bogen, så jeg formoder da, at alt skulle være i orden med afsendingen...

Herligt! Jeg krydser fingre for, at den når frem uden problemer. :)

Rockysds (4978) skrev:
Og godt nyt: VAT bliver ikke smidt oveni til sidst mere, som det gjorde, da jeg bestilte "Supreme Vol. 2", så den pris, der står ved varen er den, du betaler. Små 40 kroner, jeg kunne have sparet ved at vente et par dage med at bestille lige den bog, men all that ends well... :)

Det lyder godt nok underligt, at man kan bestille bøger - oven i købet uden at skulle betale VAT - med afsendelse til Danmark, når nu de hårdnakket påstår, at vi ikke længere kan handle med dem. Jeg ved ikke længere, hvad jeg skal tro...

Men mange tak for oplysningerne Rockysds. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5030 rockysds 15 år siden

#5029 Den er netop ankommet i dag. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: