Gravatar

#141 HonoDelLoce 16 år siden

That's the spirit ! Du må fandme bare klø på.. Ellers må du jo lige lokke hende herinde, så skal vi nok hjælpe til ! :D

- i øvrigt er det også de bedste forhold der kommer ud af det uventede :) De opsøgte har det med at føles lidt påtagede ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#142 dyg 16 år siden

Efter at have været gået ret meget i stå med både træning og den sunde(re) kost, hvor vægten har stået helt stille, så har jeg nu hevet mig selv ud af pizzariaet. Mit første mål er at komme under 0.1t. Der er kun 5kg ned til de 100kg, så det burde være overkommeligt.

Der skal strammes op på træningen, hvilket jeg startede med i dag, hvor ryttercyklen kom på sin første forårstur. Desværre var mine fødder ikke klar til mere end 10km i cykelskoene, før de gjorde enormt ondt, men sådan er de første par ture i sæsonen altid. Før cykelturen fik jeg løbet 3km og styrketrænet i en times tid.

Det hvide brød er nu skiftet ud med rugbrød. Nutellaen er skiftet ud med kalkun/kylling-pålæg. Pastaen skiftes ud med rodfrugter og salat. Og hvad nok er aller vigtigst, så skiftes de få (rigtig) store måltider ud med flere små, men her har jeg brug for lidt inspiration!

Hvad vil i anbefale som mellemmåltider i løbet af dagen, når man er kørt lidt død i frugt og gulerødder? Frugt og gulerødder får jeg masser af på arbejde, så det har jeg sjældent lyst til, når jeg ikke er på arbejde.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#143 filmz-yoshimura 16 år siden

#142 Nupo kakao .. no shit.

Det har fungeret rigtig godt for mig lige at snuppe en gang 'kakaomælk', når jeg følte trang til at gå på jagt i køleskabet. Kaloriemæssigt svarer det til at spise en stor banan, og det mætter ganske godt. Prøv det.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#144 dyg 16 år siden

Det lyder godt, det vil jeg straks prøve. Takker!
Gravatar

#145 HonoDelLoce 16 år siden

Jeg er selv hoppet på kakao-vognen, efter jeg så et indslag om det i Godmorgen Danmark.. Men mest inden jeg træner :)

Må sige at det virker ganske effektivt :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#146 chronaden 16 år siden

#145 inden?, troede man sq efter :P
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#147 Bobby Singer 16 år siden

Med min superpolstrede vinterjakke kommer jeg lige op og runder de 110 kg. Men ellers vejer jeg nok omkring de 70kg.

Men det er satme også en varm jakke!
Idjit
Gravatar

#148 dyg 16 år siden

Sad lige og legede lidt med mit kamera og tog derfor lidt billeder af mig selv (for at blive klogere på min nye flash), da jeg kom til at sammenligne et af billederne med et gammelt portræt faldt jeg af stolen. Det kan godt ske, at jeg kun har smidt ~15kg, men for satan det kan ses i ansigtet.

Det giver vildt meget lyst til at fortsætte kampen mod kiloene.
Gravatar

#149 DarkLight 16 år siden

Kun 15 kilo? Hvor er du defekt? Det er altså ret meget...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#150 dyg 16 år siden

#349 - Jeg sagde "kun", da jeg gerne skulle smide 20kg mere, så der er lang vej endnu.

Skriv ny kommentar: