Endnu en dejlig tur i motionscentret i dag. Der sker ikke så meget på vægten, men jeg regner med at kroppen lige skal vende sig til at være i gang igen. Men man har det nu godt med sig selv efterfølgende.
Så vil jeg da også melde min ankomst i denne tråd. :)
Jeg begyndte at løbe i februar (9. februar) og har holdt det vedlige lige siden. Jeg løber konsekvent hver 2. dag. Nogle gange 5 kilometer, andre gange 10 kilometer. Min vægt da jeg begyndte var 84 kilo og en mave der kunne ses.
Jeg har nu løbet i 13 uger, og resultatet kan nemt ses. Min vægt er nede på 75 kilo og maven er væk. Nice.
Min hurtigste tid på 5 kilometer er 24 minutter og 9 sekunder, hvilket jeg synes er rigtig godt. Jeg har desuden deltaget i flere løb og har planer om at deltage i flere.
Tog en skøn tre kilometers tur her til aften. Planen var ellers at avancere til en fem kilometers, men jeg inviterede kæresten med på turen, så der var indlagt et par pauser. Det var nemlig hendes første tur i år, hvis ikke nogensinde, men hun klarede det nu godt alligevel. Hun hverken hostede eller harkede, som jeg gjorde efter min første tur. :)
Jeg kan dog stadig mærke fremgangen for mit eget vedkommende. Var ikke engang træt i benene da vi kom hjem, hvilket er utroligt, når man tænker på at jeg troede jeg skulle besvime efter min første tur i sidste uge. Men det er sgu skønt og må da indrømme at jeg er blevet lidt bidt af den friske luft og trætheden om aftenen.
#286 - Velkommen til motionstråden og skide godt gået. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Efter en fredag-søndag, hvor jeg gik helt i dørken med slik, usund og usandsynlig lækker mad, øl og cola og ikke kunne tage mig sammen til en skid, blev det til 8 km løb i dag og desværre kun 8 km roning. Kunne simpelthen ikke mere. På'en igen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Personligt opgav jeg at få fiflet den der nike+chip ind i mine rebook løbesko i går, så jeg håber at der kommer sådan en lille snyde-lomme med posten i dag, så jeg kan komme i gang med at lege med det :) I stedet tog jeg 40km på kondi-cyklen .. Det var ualmindeligt lækkert, efter en weekend med konfirmation, overnattende lillebror med detilhørende chips-spisning osv.. Dog blev det da til over 3 timers fodboldspilning i fredags med selvsamme lillebror, Syndrome herinde fra og en ven mere.. Så lidt motion bød weekenden også på :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Har lige meldt mig til et par løb hen over sommeren og sensommeren: 26/5 - 1900 Forårs Stafet 5km 7/6 - Vejle Løbet 4.8km 18/8 - DHL Stafet 5km 6/10 - JAOO IT-Run 7.5km
Så nu burde jeg være motiveret til at blive ved med at løbe-træne. Det kunne være fedt, hvis jeg kunne komme op på en 10km sidst på året.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#281 HonoDelLoce 16 år siden
Jeg synes vi skal tage det meget roligt og lade være med at blive for konkurrenceprægede :P
Med mindre, selvfølgelig, jeg overhaler jer allesammen.. Så er det fordi jeg kick-ass'er ! :D
Men det gør jeg nu nok heller ikke :)
#282 Bony 16 år siden
#283 HonoDelLoce 16 år siden
Eller gå efter at brække begge hans ben :P
#284 tiany 16 år siden
Men man har det nu godt med sig selv efterfølgende.
#285 Kiksmann 16 år siden
#286 filmz-Monteque 16 år siden
Jeg begyndte at løbe i februar (9. februar) og har holdt det vedlige lige siden. Jeg løber konsekvent hver 2. dag. Nogle gange 5 kilometer, andre gange 10 kilometer. Min vægt da jeg begyndte var 84 kilo og en mave der kunne ses.
Jeg har nu løbet i 13 uger, og resultatet kan nemt ses. Min vægt er nede på 75 kilo og maven er væk. Nice.
Min hurtigste tid på 5 kilometer er 24 minutter og 9 sekunder, hvilket jeg synes er rigtig godt. Jeg har desuden deltaget i flere løb og har planer om at deltage i flere.
Så jo motion og kostomlægning kan betale sig. :)
#287 Bony 16 år siden
Jeg kan dog stadig mærke fremgangen for mit eget vedkommende. Var ikke engang træt i benene da vi kom hjem, hvilket er utroligt, når man tænker på at jeg troede jeg skulle besvime efter min første tur i sidste uge. Men det er sgu skønt og må da indrømme at jeg er blevet lidt bidt af den friske luft og trætheden om aftenen.
#286 - Velkommen til motionstråden og skide godt gået. :D
#288 filmz-Bruce 16 år siden
Efter en fredag-søndag, hvor jeg gik helt i dørken med slik, usund og usandsynlig lækker mad, øl og cola og ikke kunne tage mig sammen til en skid, blev det til 8 km løb i dag og desværre kun 8 km roning. Kunne simpelthen ikke mere. På'en igen.
#289 HonoDelLoce 16 år siden
Personligt opgav jeg at få fiflet den der nike+chip ind i mine rebook løbesko i går, så jeg håber at der kommer sådan en lille snyde-lomme med posten i dag, så jeg kan komme i gang med at lege med det :) I stedet tog jeg 40km på kondi-cyklen .. Det var ualmindeligt lækkert, efter en weekend med konfirmation, overnattende lillebror med detilhørende chips-spisning osv.. Dog blev det da til over 3 timers fodboldspilning i fredags med selvsamme lillebror, Syndrome herinde fra og en ven mere.. Så lidt motion bød weekenden også på :)
#290 dyg 16 år siden
26/5 - 1900 Forårs Stafet 5km
7/6 - Vejle Løbet 4.8km
18/8 - DHL Stafet 5km
6/10 - JAOO IT-Run 7.5km
Så nu burde jeg være motiveret til at blive ved med at løbe-træne. Det kunne være fedt, hvis jeg kunne komme op på en 10km sidst på året.