Gravatar

#291 filmz-yoshimura 16 år siden

#290 Sejt!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#292 Norrah 16 år siden

#289 Jeg havde tape på, og under mine snørrebånd i starten!
Gravatar

#293 dyg 16 år siden

Efter sidste uge (hvor jeg spillede baseball, squash og to gange softball) har min skulder haft det ret ringe, så i dag sprang jeg over baseball-træning og løb i stedet 5.3km. Men det var heller ikke noget, der gjorde min skulder glad, så jeg tager den nok lidt med ro resten af ugen :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#294 HonoDelLoce 16 år siden

Noget i den retning lejede jeg også med i går, da jeg sad med den.. Men tænkte at det var bedre at vente en dag ekstra og være sikker på den sidder ordentligt :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#295 Innocens 16 år siden

Er blevet min gamle rygskade kvit og har derfor intensiveret min tid i træningscenteret - så nu bliver der smidt håndvægte til højre og venstre fire gange om ugen (fem, hvis jeg orker)

Udover det står der også fodbold på menuen tre gange om ugen, så formen ser ganske fornuftig ud nu.
Supra Societatem Nemo
Gravatar

#296 Bony 16 år siden

Snuppede årets længste tur her til aften. 4.6 km blev det til, uden en eneste pause! Var ualmindeligt stolt. Set i bakspejlet, burde jeg nok have løbet de 400 meter ekstra og have nået de gyldne 5 km, benene kunne også sagtens have klaret det og jeg havde endda overskud til ligefrem at sætte tempoet op de sidste 300 meter inden jeg kom hjem, men jeg glemte at tjekke den nuværende afstand inden jeg stoppede computeren.

Men det går sgu' nok, for næste gang (på fredag), bliver målet 5.0 km rent, uden pauser. Så kan mørket heller ikke blive en undskyldning. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#297 dyg 16 år siden

#296 - Cool! Det er fandme fedt at kunne løbe "så" langt, ikke sandt? Mit mål på fredag bliver et sted mellem 5 og 6km alt efter benenes holdbarhed.

Derudover regner jeg med at skulle have jernhesten (dvs. carbon-hesten) frem på lørdag, for at cykle en god lang tur.
Gravatar

#298 Bony 16 år siden

#297 - Jo, det er virkelig lækkert. Benene har dog snydt mig og nu kan jeg sagtens mærke det. Jeg er egentligt lidt øm i læggene, men det forstår man selvfølgelig også godt. Jeg startede med at løbe for halvanden uge siden. :)

Det bliver sgu' hårdt at gå på trapper i morgen. LÆKKERT! :P
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#299 DarkLight 16 år siden

Utroligt så meget jeg skulle kæmpe for at komme op på 5km og så ræser I bare derop. Oh well :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#300 dyg 16 år siden

Ah, jeg ræser ingen steder. Det er vel 4 måneder siden jeg så småt begyndte at løbe, hvor jeg ikke kunne holde til mere end 2km. Men for 1½ måned siden begyndte jeg at udfordre mig mere og mere, og først der fandt jeg ud af, at jeg kunne holde til meget mere end jeg troede.

Skriv ny kommentar: