Gravatar

#301 filmz-Bruce 16 år siden

Har haft et problem med højre baglæg de seneste tre dage, som minder lidt om sidste år, da jeg fik et "stift ben" i tre måneder af løb og måtte holde inde med træningen. Jeg er stoppet op med løb, men kan mærke at jeg stadig kan ro. Så i går blev det til 10 km og det er blevet til 5 km i dag og skal nu slutte af med de sidste 5 km.

Mandag må jeg ned i marathonsport og få dem til at tjekke mine løbesko. Dumt at jeg har ventet så længe.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#302 dyg 16 år siden

I går oplevede jeg den første krise under en løbetur. Efter ca. 3km af min 5½km tur fik jeg sidestik og ondt i maven og på samme tid syrede mine ben til. Mellem 3. og 4. km skiftede jeg lidt mellem gang og løb, men det gik heldigvis over, da jeg rundede den 4. km.

Jeg kan lide at løbe, men jeg elsker at cykle! I dag har jeg luftet cyklen på en lille 37km tur. Igen i dag fik jeg kørt en rute, jeg ikke havde prøvet før, hvilket er noget jeg stræber efter. Det er fedt at komme rundt i små landsbyer og dele af Århus som man ikke har været i før. Dog må jeg sige, dagens tur havde masser af udfordringer (Århus er trods alt ikke Danmarks fladeste by, så jeg fik klatret en del) som jeg godt kunne finde på at prøve igen en anden gang.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#303 filmz-Bruce 16 år siden

#302 Enig. Det er lækkert at cykle. Jeg synes dog ikke det er sjovt at cykle i København undtaget søn- og helligdage :( Som bilist er jeg vant til at have øjnene på cyklisterne og når jeg så cykler blandt dem, så lader jeg mig altid sakke sidst, da jeg synes mange er livsfarlige i deres kørsel.
Gravatar

#304 dyg 16 år siden

#303 - Jeg synes faktisk folk er begyndt at tage mere hensyn til cyklister i Århus (ellers er jeg bare heldig). Derimod hader jeg de fleste andre cyklister, for de tager ikke hensyn til en skid! To gange i dag var jeg ved at blive presset ind i vejarbejde/vej-skilte, fordi andre cyklister mente at hele cykelstien var deres.
Gravatar

#305 Bony 16 år siden

Jeg var tidligere ude på en lille løbetur. 3 km som stille opstart. Efter min famøse 4.6 km tur den anden dag, overanstrengte jeg selvfølgelig mit højre knæ. Min krop og mine led var slet ikke klar til den pludselige overbelastning det blev udsat for, så jeg måtte holde en ufrivillig pause. Empirisk, av av, måtte jeg finde ud af at jeg skal lade være med at overdrive træningen. Så nu holder jeg mig til 2.5-3 km ruter indtil min krop er blevet vant til motionen. Jeg har jo heller ikke travlt, så kan godt tage den med ro. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#306 filmz-yoshimura 16 år siden

Steg op på crosstraineren her til morgen efter næsten en måneds pause. Inden pausen tog jeg gerne 50 minutter i et pænt tempo, men i dag måtte jeg strække våben efter kun en halv time. Skræmmende så hurtigt ens form (styrt)dykker. Må bare starte langsomt op igen, så jeg kan komme rigtigt i gang med den intervaltræning, jeg havde planlagt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#307 filmz-Bruce 16 år siden

Har nu haft en uges ufrivillig løbepause og må ned og få nye sko en af de nærmeste dage. Er så blevet til 40 km roning istedet de sidste 5 dage.
Gravatar

#308 HonoDelLoce 16 år siden

Er super gal på mig selv ! Har nu ejet sådan et nike-plus-kit i over en uge.. Og har stadig ikke formået at finde vej til de lange løbe-baner med det.. Tiden har simpelthen ikke været til det, og kun en enkelt gang har jeg været på motionscyklen i den samme tid.. FØJ ! Tiden ræser af sted med maling hos venner, en kæreste der skal gøres flytteklar for at rømme lejligheden og bevæge sig ind fast hos mig i huset, et firma der skal geares til osv osv osv..

I disgust myself !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#309 dyg 16 år siden

#308 - Du kan bare sende det til mig :)

I går fik jeg løbet 3km og spillet 1½-2 timers baseball. Desværre har min arm/skulder det stadigvæk elendigt - I aften skal den afprøves med lidt squash.
Gravatar

#310 HonoDelLoce 16 år siden

No way ! :D Det er da stærkt planen at det skal tages i brug.. :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: