Gravatar

#311 Spanner 16 år siden

Jeg var til crossfit i Kødbyen for første gang i går. Det er bestemt noget, der skal gentages når min krop ellers lige er kommet sig oven på den første omgang tæv :)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#312 dyg 16 år siden

#311 - Det virker mest af alt som en omgang tortur :)

Min første løbetur i regnvejr blev i dag overstået. Efter at have løbet lidt forskellige ruter, for at finde en god rute (distance + terræn), så fandt jeg i dag endeligt en rute, der virker fornuftig (iRun-link). I dag fik jeg løbet de 5.2km på 29:15 (incl 30 sekunders venten ved lyskryds), hvilket for mig er ganske tilfredsstillende.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#313 filmz-yoshimura 16 år siden

#311 Sejt! Crosstraining er også noget, jeg virkelig gerne ville prøve, men det går sgu ikke, når man bor så langt fra byen :-(
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#314 Spanner 16 år siden

men det er tortur på den gode måde :)

Jeg var til min anden session i dag, og den trak endnu mere tænder end den første omgang i torsdags. Der er ingen tvivl om, at det er ultra effektivt, hvis man ellers holder ved.

Vores Workout-of-the-Day (efter en "blid" opvarmning) var en "30-20-10".

30 derefter 20 og til sidst 10 sets af:
Pullups
Burpees
Swings
Cleans

Bonusøvelsen var 100 stk overhead squats(samlet) i hold af to til tre.

Jeg er spændt på at se programmet i morgen :)
Gravatar

#315 Spanner 16 år siden

I dag kan jeg så mærke, at min krop har brug for lige at falde lidt til ro, så det bliver bare noget konventionelt med en cykel og lidt løb i dag.
Gravatar

#316 filmz-jonasgr 16 år siden

Fik lige roet 5 kilometer i dag. Det gik faktisk meget godt, uden at syre til. Roning er faktisk meget sjovt, man skal bare passe på med at lægge for hårdt ud. Det kan godt nogengange være lidt svært idet det jo er ret let i starten.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#317 HonoDelLoce 16 år siden

Har fået motion i dag ! Yay !! Men hverken motion-cykel eller løb.. Nææææh, jeg har været i haven og lege med min nye hund.. Er du gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal den er lovely ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#318 chronaden 16 år siden

pics or it didnt happen!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#319 Kiksmann 16 år siden

har tabt 3 kilo igen bare ved at ligge min kost om, er ved at nå de 5 km uden at tro jeg skal dø hver gang. Mit mål til efter sommerferien bliver at kunne nå 12,5 km. helst uden pause.
Har fået lagt et godt program, hvor jeg løber 3 gange om ugen, da jeg skal passe godt på, har en ødelagt fod uden for mange følelser i, og et ødelagt knæ. Men det går godt, og er faktisk lidt stolt af at jeg igen har tabt mig :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#320 chronaden 16 år siden

Husk, når man starter på kur er de første 2-3kg væske der forlader kroppen og har i sig selv ikke noget med rigtigt vægt tab at gøre :P
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: