Det er godt gået. Har selv ikke kunne tage mig sammen til for meget på seneste. Vejret har ikke lige været til cyklen de sidste par uger, i dag var første gode dag i lang tid. Det var dejligt at komme op på hesten, i stedet for den lade bus tur.
Jeg har slacket ret kraftigt på det seneste (Det er også den filmz-julefrokosts skyld!!), og ligger nu igen omkring de 95-96kg, hvor jeg lige var nede og snuse til de 93kg for en lille måned siden.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
62 kg - det er også 1,5 kg. mere end i august men ikke alarmerende. Holder stadig træningen ved lige selvom jeg har måttet finde alternative motionsmetoder nu hvor jeg skal holde løbe-pause.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#524 Kun at der ikke er noget galt med mine knogler...kun mine led. Jeg kan godt regne med at skulle være varsom resten af mit liv pga. hypermobilitet og det er ikke sikkert jeg jeg nogensinde kommer til at løbetræne igen - så bliver det i hvert fald højst med 7-8 km/t og ikke 10 som jeg var igang med.
Min ryg er bare generelt dårlig, da leddene i den er svage og hypermobile og der kan ikke gøres noget ved det - udover at blive ved med at styrketræne - især ryg-og mavemuskler.
Men ikke noget synderligt brugbart...desværre...
#526 - Øv da :( Men du er jo heldigvis heller ikke et tykt dyr ligesom visse andre, så du klarer dig nok uden at løbe, og så kan du vel gå nogle gode ture med køteren i stedet.
Og husk: Rigtige zombier er langsomme zombier, så dem kan du stadigvæk undgå! :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#525 Tillykke til dig...og kan vedkommende der skriver indlæg nr. 535 ikke skrive at du har vundet noget eller tabt dig 20 kg, så mit indlæg i nr. 527 ikke virker helt så dumt ;)
#529 Det er naturligvis en (slags) trøst ;) Men nu har jeg jo altså mødt dig irl og du er altså ikke et tykt dyr - synes altså du så meget normal ud, hehe (af en zombie at være) ;) Og glem ikke at jeg jo har været et tykt dyr, så jeg skal stadig passe på...men heldigvis findes der andre motionsformer der kan gå an.
#521 inflector 15 år siden
Det er godt gået. Har selv ikke kunne tage mig sammen til for meget på seneste. Vejret har ikke lige været til cyklen de sidste par uger, i dag var første gode dag i lang tid. Det var dejligt at komme op på hesten, i stedet for den lade bus tur.
#522 dyg 15 år siden
#523 wimmie 15 år siden
#524 dyg 15 år siden
#525 Neslom 15 år siden
#526 wimmie 15 år siden
Kun at der ikke er noget galt med mine knogler...kun mine led. Jeg kan godt regne med at skulle være varsom resten af mit liv pga. hypermobilitet og det er ikke sikkert jeg jeg nogensinde kommer til at løbetræne igen - så bliver det i hvert fald højst med 7-8 km/t og ikke 10 som jeg var igang med.
Min ryg er bare generelt dårlig, da leddene i den er svage og hypermobile og der kan ikke gøres noget ved det - udover at blive ved med at styrketræne - især ryg-og mavemuskler.
Men ikke noget synderligt brugbart...desværre...
#527 wimmie 15 år siden
Tillykke :D
#528 Steffan Rasmussen 15 år siden
#529 dyg 15 år siden
Og husk: Rigtige zombier er langsomme zombier, så dem kan du stadigvæk undgå! :)
#530 wimmie 15 år siden
#525 Tillykke til dig...og kan vedkommende der skriver indlæg nr. 535 ikke skrive at du har vundet noget eller tabt dig 20 kg, så mit indlæg i nr. 527 ikke virker helt så dumt ;)
#529 Det er naturligvis en (slags) trøst ;)
Men nu har jeg jo altså mødt dig irl og du er altså ikke et tykt dyr - synes altså du så meget normal ud, hehe (af en zombie at være) ;)
Og glem ikke at jeg jo har været et tykt dyr, så jeg skal stadig passe på...men heldigvis findes der andre motionsformer der kan gå an.