#531 - Ja, det er noget mærkeligt noget at tænke på. Jeg kunne heller ikke forestille mig at gå rundt med 20kg mere hele tiden.
#530 - Tak :) men der mangler stadigvæk 10-15kg før jeg begynder at føle mig normal. Det er bare lige med at tage sig sammen igen. Motivationen var større for 20kg siden (især, når visse personer konstant snakker om pizza og pandekager :P ).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg kender det godt; men i det mindste er du vel ikke i nogen farezone længere omkring vægten? Da jeg i en længere periode vejede 67/68 kg. sagde folk også at jeg var normalvægtig og jo, det var jeg da også men jeg var kun 1,5 kg fra grænsen så det var bestemt rart at smide 5-6 kg mere. Vil gerne smide 3-4 mere og så burde det være dét - men jeg ligger ret stabilt og med et bmi på omkring 21 så motivationen er heller ikke så stor som den var førhen :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Man vil vel altid lige tabe sig lidt mere, men med en bmi på 21, så er alt da i skønneste orden. Jeg kunne nu heller ikke se, hvor du skulle hente 3-4kg mere henne, men vi er vel alle self-conscious og det er altid let at finde fejl ved sig selv (med mindre man hedder Kristen Bell eller Zooey Deschanel, så skal man bare tie stille og ringe til mig!).
Min bmi er stadigvæk alt for høj (omkring 28.5), men en stor del af min vægt sidder i mine kæmpe lår og det er primært muskler (sådan går det, når man vejede 118kg og stadigvæk dyrkede meget sport.. Der skal trods alt noget til for at flytte et bjerg), så jeg giver ikke så meget for bmi. Men jeg er på ingen måde tillfreds før jeg er under 90kg og det skal jeg nok komme.
(med mindre man hedder Kristen Bell eller Zooey Deschanel, så skal man bare tie stille og ringe til mig!).
Ville de ikke være lidt freaky hvis de ringede til dig men tiede stille....? Eller måske skulle de bare stønne lidt ;p
Men jeg er helt med hvad Zooey Descanel angår...jeg bliver gerne lesbisk hvis hun ringer til mig ;) (såså...styr jeres beskidte tanker!)
Men ja, BMI tager jo ikke højde for muskler - og dem har jeg skam fået; især arme/skulderparti og lårmuskler og mavemuskler. Mavemusklerne kan man dog ikke se, hehe...det er dér jeg gene ville smide resten af kiloerne mave/hofte og lår. Altså jeg går 100% ind for timeglasfigur meeeen ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Don't toy with me! Mit lille mande-hoved kan ikke klare sådanne tanker, det går jo helt galt! Hvis det sker vil vi se billeder, mange billeder. Hvis i mangler en fotograf, så skal jeg nok tilbyde min assistance :)
Hvis de ringer, så skal de bare stønne alt det de ville... Hmm, nu bliver det for gustent, jeg må hellere komme i seng. Jeg kommer til at drømme sødt i nat :P
Og for at komme on topic, min træning består indtil videre af en lille rask løbetur på 7.5 km ca. hver onsdag.
Har ike så'en rigtig tænkt over noget mere pt., men jeg kan godt mærke at efter jeg er begyndt til det her dans i febuar, er der ting jeg ikke er hel så god til, ja eller stærk nok er vidst ordet, især Løft, godt nok hjælper pigen selv til også, men derfor skal jeg aligevel også give en hånd med, og her kan godt mærkes jeg ikke lige er den i bedst form 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Men jeg er helt med hvad Zooey Descanel angår...jeg bliver gerne lesbisk hvis hun ringer til mig ;) (såså...styr jeres beskidte tanker!)
Tror du helt seriøst, at du kan skrive det første i dette nørd-forum og så forvente, at nogen faktisk tager det sidste til efterretning?? Held og lykke med dét projekt ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#531 Neslom 15 år siden
Købte 7kg kattegrus i dag og da jeg skulle slæbe posen hjem føltes det underligt at have rendt rundt med den ekstra vægt+ i nogle år, heh
#532 dyg 15 år siden
#530 - Tak :) men der mangler stadigvæk 10-15kg før jeg begynder at føle mig normal. Det er bare lige med at tage sig sammen igen. Motivationen var større for 20kg siden (især, når visse personer konstant snakker om pizza og pandekager :P ).
#533 wimmie 15 år siden
Jeg kender det godt; men i det mindste er du vel ikke i nogen farezone længere omkring vægten?
Da jeg i en længere periode vejede 67/68 kg. sagde folk også at jeg var normalvægtig og jo, det var jeg da også men jeg var kun 1,5 kg fra grænsen så det var bestemt rart at smide 5-6 kg mere.
Vil gerne smide 3-4 mere og så burde det være dét - men jeg ligger ret stabilt og med et bmi på omkring 21 så motivationen er heller ikke så stor som den var førhen :)
#534 dyg 15 år siden
Min bmi er stadigvæk alt for høj (omkring 28.5), men en stor del af min vægt sidder i mine kæmpe lår og det er primært muskler (sådan går det, når man vejede 118kg og stadigvæk dyrkede meget sport.. Der skal trods alt noget til for at flytte et bjerg), så jeg giver ikke så meget for bmi. Men jeg er på ingen måde tillfreds før jeg er under 90kg og det skal jeg nok komme.
#535 wimmie 15 år siden
Ville de ikke være lidt freaky hvis de ringede til dig men tiede stille....? Eller måske skulle de bare stønne lidt ;p
Men jeg er helt med hvad Zooey Descanel angår...jeg bliver gerne lesbisk hvis hun ringer til mig ;)
(såså...styr jeres beskidte tanker!)
Men ja, BMI tager jo ikke højde for muskler - og dem har jeg skam fået; især arme/skulderparti og lårmuskler og mavemuskler.
Mavemusklerne kan man dog ikke se, hehe...det er dér jeg gene ville smide resten af kiloerne mave/hofte og lår.
Altså jeg går 100% ind for timeglasfigur meeeen ;)
#536 dyg 15 år siden
Hvis de ringer, så skal de bare stønne alt det de ville... Hmm, nu bliver det for gustent, jeg må hellere komme i seng. Jeg kommer til at drømme sødt i nat :P
#537 Bony 15 år siden
#538 elwood 15 år siden
Did someone say
[url=
Og for at komme on topic, min træning består indtil videre af en lille rask løbetur på 7.5 km ca. hver onsdag.
Har ike så'en rigtig tænkt over noget mere pt., men jeg kan godt mærke at efter jeg er begyndt til det her dans i febuar, er der ting jeg ikke er hel så god til, ja eller stærk nok er vidst ordet, især Løft, godt nok hjælper pigen selv til også, men derfor skal jeg aligevel også give en hånd med, og her kan godt mærkes jeg ikke lige er den i bedst form 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#539 dyg 15 år siden
#540 evermind 15 år siden
Tror du helt seriøst, at du kan skrive det første i dette nørd-forum og så forvente, at nogen faktisk tager det sidste til efterretning?? Held og lykke med dét projekt ... ;)