Gravatar

#561 wimmie 15 år siden

Nej, hehe...jeg spiser sundt hele ugen og skejer ud i weekenden - og spiser dobbelt så sundt i næste uge :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#562 DarkLight 15 år siden

Lav det hellere 14 dage efter...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#563 filmz-Martychris 15 år siden

Jeg æder som et svin og har altid været ret slank, det er kun inden for de sidste to år jeg er kommet op på de 85 kilo. Det er også okay, men jeg er 192 høj så det ville ikke skade at komme op på 90 kilo. Det ville nok klæde mig... hehe...
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#564 dyg 15 år siden

nayze (553) skrev:
[...] nu er målet de 90kg [...] For at nå de 90kg mangler jeg ca. 5kg [...]

Mission Accomplished! For anden dag i streg har vægten været 90.0, og det selvom jeg grovåd sushi i aftes.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#565 wimmie 15 år siden

Wohoo :D

Nu tør du vel næsten heller ikke spise fed mad mere af frygt for galdestensanfald?
Jeg tror jeg tabte mig 7-8 kg da jeg havde galdesten fordi det kom så ofte og stort set hver gang jeg havde fået fastfood, pizza eller chips :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#566 dyg 15 år siden

#565 - Jeg har ikke rigtigt lavet om på fastfood-spisningen efter galdestenene, for det havde jeg allerede gjort i forvejen :-)

Nu kigger jeg frem mod de 88kg, hvor jeg så har smidt over 30kg.
Gravatar

#567 Lars.dk 15 år siden

Vejer 82 Kg.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#568 McPeter 15 år siden

Så, nu må jeg også igang igen eftersom der ikke længere ligger sne, så dårlig undskyldning nr. 1 er væk. :-)

I efteråret var jeg jo godt i gang med løb og cykling og gik fra 108 til 103 kg ca., men efter skade så jeg ikke kunne løbe fra november og derefter denne lange, lange vinter er jeg røget helt op på 110kg - ny dårlig rekord. :-(

Startede op på at cykle på job i går - der er vist en 6-7km hver vej. I dag er jeg dog med tog fordi jeg skal til tandlægen, men regner så med at snuppe en kort løbetur i aften i stedet. Mit primære mål er at starte langsomt op så jeg ikke bliver skadet, da det jo kun vil forsinke mig. Hellere komme godt igang - det er jo ikke en helt lille belastning på ben og knæ når man løber med så mange kilo.

Planen er at cykle frem og tilbage 4-5 gange om ugen, løbe 2 gange ugentligt i starten og senere 3 gange, samt svømme en times tid hver anden uge (vi er nogle stykker der har en svømmeklub hvor vi svømmer en time, snakker og drikker en enkelt øl - halvt socialt, halvt for at svømme hehe - selvom øl-delen måske ikke er så god, så tror jeg svømningen er godt som afveksling).

Derudover skal jeg også igang med at lægge mine kostvaner om, har dog ikke fået specificeret det endnu. Skulle gerne være en ændring af kostvaner og ikke bare en kur.

Af samme grund har jeg heller ingen planer om X kg på Y uger - det behøver ikke gå stærkt, bare det går den rigtige vej. :-)

#565 - har selv haft galdesten for en 3-4 år siden, damn det gør nas. Kastede op af smerte om natten og det var også typisk efter fastfood - fik at vide af lægen at det er fed og røget mad der primært trigger det. Var 11 dage i Tjekkiet på vandretur hvor vi mange dage fik lokale pølser stegt på bål - behøver jeg nævne at det ikke gjorde noget godt for mig hehe. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#569 Spanner 15 år siden

[url= excuses[/url]
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#570 dyg 15 år siden

#568 - Enig, det gør satme ondt! :) Held og lykke med projektet, jeg kan kun anbefale en ny og sundere livsstil, det gør sgu underværker ved både ens energiniveau og ens mentale overskud.

Den første periode med livsstilsændringer er uden tvivl den hårdeste, men når de første uger er overstået, så bliver det meget nemmere. Jeg er selv kommet så langt, at jeg ikke længere har onde cravings for fastfood og slik, men trangen melder sig da stadigvæk til tider.

Skriv ny kommentar: