#570 - ja det er bl.a. også noget af det jeg skal gøre op med. Svært når man er vant til det, men kan huske fra sidste gang jeg forsøgte at det bliver meget nemmere.
Har også besluttet at opsige mit WoW abonnement, af samme grunde som #554 - bliver alt for opslugt af det og så glemmer jeg at løbe. :-) Så er det lettere at holde en pause fra alle mulige andre spil eller film. :-)
Nok ikke den sundeste måde at tabe vægt på, men efter et par uger med megen overarbejde kombineret med samtidig flytning i nyt hus har jeg tabt 1½ - 2kg. Jeg har konkluderet, at dette må skyldes en kombination af en lille smule stress sammen med overspringning af et par måltider. Vægten står nu på 74 kg, hvilket helst skal op på 78 kg.
Bud White: The Nite Owl case made you. Do you want to tear all that down? Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
Jeg har forresten bestemt mig for at påbegynde Operation "undgå-delle-når-den-optimale-vægt-er-nået". En af mine venner har selv været i gang med at tabe sig en del, men da han udelukkende løb og ikke styrketræning, så har han nu en delle, som han ikke rigtigt kan komme af med. Derfor vil jeg til at i gang med at træne min mave og ryg for at tage det lidt på forkant.
Gode råd til mave/ryg-øvelser modtages med kyshånd!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#576 - google? Hvad er der nu galt med paint, kom nu!? :-P Nå, slår dem lige op ved lejlighed. :-)
#575 - synes 1-3'eren ser fint nok ud til mig foreløbig - har ikke så stærke mave/ryg muskler så tror umiddelbart ikke det gør noget jeg kører det en del længere en 3 uger. Tak for links.
#579 - nu løb jeg også i sommer / efteråret og nåede kun op på at træne 3,5km inden jeg for første gang i mit liv løb 5km i træk uden pause til DHL i starten af september. Jo jo det går da ok, men hurtigt vil jeg ikke kalde det - er sgu lidt for tung bagi og er sgu lidt nervøs for at blive skadet igen - mine skinneben, ankler og knæ er ikke helt tilfreds med alle de stød. :-) Især mine skinneben driller - nogen tips?
#571 McPeter 15 år siden
Har også besluttet at opsige mit WoW abonnement, af samme grunde som #554 - bliver alt for opslugt af det og så glemmer jeg at løbe. :-) Så er det lettere at holde en pause fra alle mulige andre spil eller film. :-)
#572 Locke 15 år siden
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
#573 dyg 15 år siden
Gode råd til mave/ryg-øvelser modtages med kyshånd!
#574 McPeter 15 år siden
#575 dyg 15 år siden
uge 1-3
uge 4-6
uge 7-9
Det vil jeg gå i gang med i denne uge.
#576 Spanner 15 år siden
Ryg:
Squats (Air, Jump, Front, Back, Overhead)
Kettlebell swings
Mave:
Squats
Knees to Elbows, Feet to Bar
Russian Twists
Sit-ups (bicycle, L-Sits, V-Sits)
Frontbridge
Du må lige google dem for at se hvad de indebærer
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#577 McPeter 15 år siden
Nå, slår dem lige op ved lejlighed. :-)
#575 - synes 1-3'eren ser fint nok ud til mig foreløbig - har ikke så stærke mave/ryg muskler så tror umiddelbart ikke det gør noget jeg kører det en del længere en 3 uger. Tak for links.
#578 McPeter 15 år siden
#579 HonoDelLoce 15 år siden
Åh, I remember that feeling ! :)
Men keep going, og du vil blive overrasket over hvor hurtigt du når op på 4-5-6km uden problemer :)
#580 McPeter 15 år siden